נדל"ן ותשתיות

שכירות ב-60 מיליון? אלו החברות הבינלאומיות שעולות לירושלים

חברת הטכנולוגיה והמדע העולמית הגרמנית מרק (Merck) ושלוש חברות טכנולוגיה נוספות חתמו על עסקאות שכירות בגב-ים קמפוס העברית בשווי כולל של למעלה מ-60 מיליון שקל 
מערכת ice | 
גב-ים קמפוס העברית. הדמיה: 3d vision
גב-ים חתמה על ארבעה הסכמים שונים עם חברות טכנולוגיה מובילות ובינלאומיות, בגין שטח כולל של כ-3,500 מ"ר, בגב-ים קמפוס העברית בירושלים אשר יניבו לחברה הכנסות בסך כולל של למעלה מ-60 מיליון שקל (בגין כל תקופת השכירות). 
 
חברת הטכנולוגיה והמדע העולמית הגרמנית Merck שחתמה על עסקת שכירות בגב-ים קמפוס העברית, הינה חברת תרופות גלובלית המתמקדת במחקר. Merck הינה חברת מדע וטכנולוגיה חדשנית, הפועלת בתחומי מדעי החיים, בריאות ואלקטרוניקה הן באופן ישיר והן באמצעות שיתופי פעולה עסקיים. בפעילותה בארץ ובעולם, Merckשואפת להמציא, לפתח ולספק מוצרים ושירותים חדשניים המצילים חיים ומשפרים את איכות החיים לרבים ברחבי העולם. מגזר עסקי האלקטרוניקה של Merck מפעיל את חברה הבת בירושלים ""Qlight Nanotech בשיתוף האוניברסיטה העברית המתמקדת בננו-טכנולוגיה ופיתוח חומרים. 
 
נוסף על Merck, שלוש חברות טכנולוגיות נוספות חתמו על הסכמי שכירות בגב-ים קמפוס העברית מכפר ההייטק בקמפוס גבעת רם, ביניהן חברות ותיקות לצד סטרטאפים פורצי דרך.  
יריב בר-דעה, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בגב-ים: "גב-ים קמפוס העברית מייצר את האקוסיסטם המושלם עבור זירת ההייטק בירושלים, כאשר אנו רואים את מרקם החברות שמצטרפות לקמפוס ביניהן חברות ותיקות לצד סטרטאפים פורצי דרך, ובטוחים כי הודות לשותפות האסטרטגית עם האוניברסיטה העברית בירושלים ימשיכו לצמוח ולהתפתח. בחירתה של חטיבת האלקטרוניקה של ענקית הטכנולוגיה והמדע מרק ((Merck בגב-ים קמפוס העברית בירושלים כשותפה טבעית להתרחבותה בארץ, מביעה בצורה הטובה ביותר את חוזקו של קמפוס העברית ואת חשיבות השותפות האסטרטגית עם מוסדות אקדמאיים כקטר להמשך פיתוח ההייטק הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה