נדל"ן ותשתיות

תל אביב מתחדשת בפרויקט תמ"א: מה ירוויחו בעלי הבתים?

תמ"א בקו הראשון לפארק הירקון: 37 דירות חדשות ייבנו ברחוב בני דן בתל אביב, כאשר בעלי הבתים בבניין שיעבור את התמ"א יקבלו דירה חדשה הגדולה ב-31% מזו המקורית, חניה תת קרקעית וכן מרפסת
מערכת ice | 
תל אביב (צילום unsplash)
הוועדה המקומית לתכנון ולבניה של עיריית תל אביב הוציאה בשבוע שעבר היתר בניה לפרויקט תמ"א 38 הריסה ובניה אשר עתיד להיבנות באחד המיקומים היקרים והיוקרתיים בעיר – בהצטלבות הרחובות ויצמן ובני דן, בקו הראשון לפארק הירקון. יזמית הפרויקט היא יצחק עופר חברה לבניה ואילו את דיירי הפרויקט מייצג משרד רז-כהן, פרשקר ושות', המתמחה בהליכי התחדשות עירונית.
על פי ההיתר, במקומו של בניין בן 4 קומות ו-22 דירות מעל קומת עמודים הניצב במקום כיום, אשר צפוי להיהרס, ייבנה במגרש בניין חדש בן 8 קומות וקומת גג חלקית, מעל שתי קומות מרתף, ובו 37 יחידות דיור. עוד יכלול הבניין החדש 40 מקומות חניה בשתי קומות מרתף.
 
יש לציין כי מחיר הדירות ברחוב בני דן שבצדו הצפוני ממוקם פארק הירקון משקף שווי של 70 עד 80 אלף שקל למ"ר בבניה חדשה, כך שעליית הערך שממנה צפויים ליהנות בעלי הדירות הוותיקות צפויה להיות משמעותית במיוחד.
עו"ד קרן פרשקר ממשרד רז-כהן, פרשקר ושות' אשר ייצגה בהליך את בעלי הדירות מספרת כי "במסגרת ההסכם שנחתם בין היזם ובין בעלי הדירות בבניין, יזכה כל אחד מהדיירים בדירה חדשה בשטח הגדול ב-31% לעומת שטח דירתו המקורי, וכן במקום חניה תת קרקעי ומרפסת ששטחה לא יקטן מ-12 מ"ר. שיעור התמיכה בקרב הדיירים בפרויקט הוא 100%, וכעת עם קבלת ההחלטה של הוועדה המקומית יכול הפרויקט לצאת סוף כל סוף לדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה