נדל"ן ותשתיות

מחירי הדירות ממשיכים להשתולל: "רק דבר אחד יוזיל עלויות"

על פי ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ: "הממשלה טרם הפנימה כי מחירי הדירות ימשיכו לעלות כל עוד תונהג מדיניות של הגרלות וגימיקים שונים ומשונים שלא מעניקים פתרונות ליותר מ-90% מהציבור, שפע הקרקעות הוא שיגרום לירידה"
מערכת ice |  3
ראול סרוגו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מחירי הנדל"ן ממשיכים לזנק בחדות וגם בהתאחדות בוני הארץ לא נותרו אדישים לנוכח הנתונים המדאיגים שמבשרים על עוד עלייה ששוברת שיאים. ראול סרוגו הסביר גם מה הדבר שיוזיל את העלויות.
בתגובה לפרסום מדד מחירי הדירות מסר הערב נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו: ״לצערנו הרב, הממשלה טרם הפנימה כי מחירי הדירות ימשיכו לעלות כל עוד תונהג מדיניות של הגרלות וגימיקים שונים ומשונים שלא מעניקים פתרונות ליותר מ-90% מהציבור".
 
עוד הוסיף סרוגו בהתייחסותו לפרסום של הלמ"ס: "הפתרון היחיד לטיפול במשבר הוא שהממשלה תמכור לקבלנים וליזמים את כל הקרקעות שהיא יכולה – קרקע למעל 300 אלף יחידות דיור שיש לה".
לסיום טען סרוגו: "שפע הקרקעות הוא זה שיגרום לכך שתהיה ירידה חדה במחירי הדיור. כל עוד הדבר הזה לא יעשה, מחירי הדירות ימשיכו לעלות בחדות וחלום הדירה ימשיך להתרחק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק חברות סיניות יוזילו העלויות (ל"ת)
    אריק 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ימושחת,יאפס
    סרוגו הנוכל 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בגללך ובגלל פוליטיקה פנימית דורות שלמים,יאכלו אותה. אי אפשר לקנות היום דירה אם אתה לא מיליונר. המחירים כבר,יורדים ואתה מנסה,בכל מחיר להעלות אותם. אל דאגה יבוא יום ויפגיהו ליד הבית שלך ואולי ואולי גם תצטער על הנזק שעשיתי לדורות. ימושחת יתמע יכלב
    סגור
  • 1.
    עוד אחד שמבלבל את המוח !!! (ל"ת)
    אסף 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור