נדל"ן ותשתיות

רוטשטיין השלימה עסקת פינוי בינוי ברחוב שלם ברמת גן

חברת רוטשטיין הכריזה הבוקר (רביעי) כי השלימה את עסקת הפינוי בינוי ברמת גן באמצעות חברת בת, הפרויקט יכלול בניית 132 יח"ד חדשות
מערכת ice | 
פרויקט שלם רמת גן (צילום רותם שביט)
חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ דיווחה הבוקר (רביעי) על השלמת עסקה, באמצעות חברת בת בבעלות מלאה של החברה, להקמת פרויקט פינוי בינוי ברחוב שלם 14-16 ברמת גן. הפרויקט שממוקם בסמוך לפארק הלאומי ודרך הטייסים, יכלול 132 יח"ד, במקומן של 43 יח"ד הקיימות כיום.
 
כמו כן החברה דיווחה לאחר שסיימה להחתים למעלה מ-67% מבעלי הנכסים. היקף ההכנסות לחברה הצפוי מהפרויקט עומד על כ-280 מיליון שקלים ואילו היקף ההשקעה מוערך בכ- 240 מיליון שקלים. התב"ע מצוייה כעת בסיום שלבי הדיונים בהתנגדויות, לקראת אישור למתן תוקף.
במסגרת ההסכם, התחייבה החברה למספר תנאים מתלים, ביניהם כמובן אישור התב"ע ופרסומה למתן תוקף וקבלת היתר בניה בתוך 24 חודשים ממועד זה, השלמת יתרת ההתקשרויות עם בעלי הדירות הקיימות, הכרזת הפרויקט כמתחם לפינוי-בינוי במסלול מיסוי, התקשרות בהסכם ליווי בנקאי לפרויקט ופינוי מלא של יחידות הדיור עד קבלת חזקה על המקרקעין. להערכת החברה, היתר בניה לפרויקט צפוי להתקבל תוך כ-3 שנים.
 
איתי סמדר, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת רוטשטיין התייחס לפרויקט ומסר: "החברה ממשיכה בפיתוח וקידום פרויקטי התחדשות עירונית באזורי ביקוש. בשל המחסור בקרקעות באזורים אלו, נמשיך להעמיק את הפעילות בפרויקטים מסוג זה, העונים על הצורך הגדול בדירות. אנו שמחים על הבעת האמון מצד עשרות דיירים שתאפשר לצאת לדרך ולחדש את השכונה הוותיקה במיקום מרכזי בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה