נדל"ן ותשתיות

ביצת הנדל"ן סוערת: זו החברה שהפרויקט שלה נמכר ב-65 מיליון שקלים

קבוצת הנדל"ן אופק שלי מדווחת על סיום מכירת שלב א' בפרויקט "אופק Space" במצפה רמון בסכום כולל של כ-65 מיליון שקל - לפי נתוני רשות המיסים המחיר הממוצע של דירה ביישוב קפץ בכ-34% בשנתיים האחרונות

מערכת ice | 
שכונת גוונים (צילום snapshot)
הביקושים לא עוצרים: קבוצת הנדל"ן אופק שלי מדווחת כי סיימה את שלב השיווק הראשון בפרויקט "אופק Space" במצפה רמון הכולל 51 דירות בתמהיל מגוון של 3-5 חדרים ודופלקסים. דירה ממוצעת נמכרה במחיר של כ-1.3 מיליון שקל וסכום המכירות הכולל עומד על כ-65 מיליון שקל. לפי חברת שיווק הנדל"ן אמבסדור, אשר בחנה את עסקאות הנדל"ן שדווחו לרשות המיסים במצפה רמון בשנתיים האחרונות, נמצא כי חלה עליה של כ-34% במחירי הדירות בישוב. בשנת 2020 מחיר דירה ממוצעת עמד על כ-793 אלף שקל, בשנת 2021 המחיר עלה לכ-851 אלף שקל ואילו בשנת 2022 המחיר זינק וחצה את רף מיליון השקל ועומד על כ- 1.064 מיליון שקל.
במקביל לסיום שלב השיווק הראשון, החברה מתכננת לצאת לתחילת השיווק של מתחם הקוטג'ים בפרויקט הכולל 25 בתים צמודי קרקע. בשלב הפריסייל יימכרו קוטג'ים בני 6 חדרים בשטח בנוי של 160 מ"ר וגינה של כ-40 מ"ר, במחיר של החל מ-2 מיליון שקל. התכנון האדריכלי בוצע על ידי משרד אנריקו סגרה. שכונת גוונים, אשר בה מוקם הפרויקט, נמצאת בצפון־מערב מצפה רמון, מאופיינת בעיקר בבנייה רוויה אך גם בצמודי קרקע ונחשבת לשכונת הדגל של היישוב. השכונה צופה אל המדבר בצד המרוחק מהמכתש ונמצאת בסמיכות יחסית לכביש 40. מיקום השכונה מאפשר גישה מהירה לכלל מוסדות הציבור, גני ילדים, בתי ספר, גן הפסלים ועוד.
אדריכל אנריקו סגרה אשר תכנן את הפרויקט, מציין כי "לאחר מחקר מעמיק שהמשרד ערך על האזור והסביבה, החלטנו לתכנן את המבנים בקונספט ייחודי המשתלב עם הנוף המדברי של האזור. הבניינים תוכננו בהשראת התופעות הגאולוגיות שבמכתש רמון, שכבות אופקיות של סלע שונות ושכבות דייקים ורטיקליות המשלבות בין ההוליזם הסביבתי לתחושה הביתית והנעימה".
 
רענן חלילי מנכ"ל ובעלי אופק שלי מציין: "הביקוש הרב סביב הפרויקט בעיקר מצד משקיעים ותושבי האזור אינה בכדי, שכן מדובר בסגנון מגורים מודרני המספק דירות מרווחות אך אינטימיות הנבנות בסטנדרט בניה יוקרתי המשולב עם הסביבה המדברית השקטה שאנשים רבים כמהים לה. עוד טרם פתיחת שלב הפריסייל של הקוטג'ים קיבלנו עשרות פניות מצד רוכשים פוטנציאלים המתגוררים במרכז אשר מחפשים לשפר את איכות חייהם ולרכוש בית צמוד קרקע במחיר שפוי גם כשמדובר באזור מרוחק יחסית כמו מצפה רמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה