מדדים ומחקרים

מה משותף לשליש מהמיליארדרים? תאריכי הלידה חושפים תוצאות מפתיעות

בדיקה מגלה כי שליש מרשימת העשירים המובילים בעולם חולקים אותם מזלות אסטרולוגיים. האם התכונות המשויכות מסייעות להם בביצוע עסקיהם? וגם: האם תאריכי הלידה של עשירי הארץ מתאימים לנתונים? 
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
חוץ מהיותם גברים לבנים, יש עוד משהו משותף להרבה מהמיליארדרים המובילים בעולם. בדיקה חדשה חשפה כי שליש מהם שייכים לאותם שלושה מזלות. המזלות העשירים, על-פי הפרסום: מאזניים, דגים ושור. 
וואלה פרסם כי הבלוג לעסקים קטנים בדק ומצא ששליש מהמיליארדים המדורגים במקומות הגבוהים ביותר בעולם שייכים לשלושת המזלות הללו. כך למשל, בני מזל מאזניים מהווים 12% מרשימת המיליארדרים. 
 
התכונות שאנשים משייכים למזל מאזניים כוללות רגישות גבוהה לנושאים אסתטיים. אין זה פלא, עם כן, שבין העשירים המובילים ברשימה המשתייך למזל זה הוא ראלף לורן מעצב האופנה המפורסם. גם אליס וולטון, אחת מיורשת הרשת הענקית וולמרט היא בת מזל מאזניים והיא אספנית אומנות מוכרת. 
רופרט מרדוק, לעומת זאת, משתייך ל-11% ברשימת המיליארדרים ממזל דגים. אנשים טוענים כי בני מזל דגים הם אנשים הנוטים לחולמנות ופנטזיות. יש המשארים שבשל התכונות הללו מסוגלים למכור למשקיעים פנטזיה ובריחה מהמציאות. 
המזל האחרון עליו משתייכים אחוז ניכר מהמיליארדרים הוא מזל שור. 10% מהרשימה משתייכים למזל זה. התכונות המקושרות למזל שור הן אהבה לדברים מפוארים. מזל שור שולט בבית השני של העושר. אנשים טוענים כי בני מזל שור חיים בתחושת חוסר סיפוק ורצון תמידי להתקדמות והצלחה. בין העשירים המשתייכים למזל זה: מארק צוקרברג מנכ"ל מטא, שנמצא במקום גבוה ברשימת עשירי העולם. 
בדיקה קצרה של תאריכי הלידה של עשירי הארץ מגלה כי מרים אדלסון, העומדת במקום הראשון ברשימה, היא בת למזל מאזניים. למרות זאת, במקום השני ברשימת עשירי הארץ נמצא אייל עופר והוא לא משתייך לאחד משלושת המזלות המוזכרים למעלה. ייתכן גם כי אלמנט נוסף (שאינו על-טבעי או אסטרולוגי) הקשור בתאריכי לידה עשוי להשפיע על עושרם של אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה