מדדים ומחקרים

גיוס ענק לעזריאלי, המספרים מאחורי התמ"א ודירוג האתרים

הידיעות החמות של השבוע: הגיוס הענק של עזריאלי, הסוף של תמ"א 38, קוקה קולה משנה את המתכון של הזירו, מה עשתה מניית דומינו'ס פיצה? מה האתר הנצפה ביותר בישראל?
מערכת ice | 
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
עזריאלי החלה בגיוס ענק של יותר מ-2 מיליארד שקל הגיוס המקורי היה צריך להיות בסדר גודל של 800 מיליון שקל אבל אינדיקציות מהמוסדיים הביאו את החברה להגדיל את הגיוס שהחל בשעה האחרונה ליותר מ-2 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תמ"א 38: המספרים מאחורי התוכנית ששקד בדרך להעיף החוצה תוכנית תמ"א 38 התחילה בשנת 2005 והייתה חלק מניסיון למהפכה בשוק הנדל"ן, אך כעבור 15 שנה - האם התוכנית הצליחה? כמה בקשות והיתרים הוגשו מאז שקמה, ומי העיר עם הזמן הכי ארוך בין הבקשה ובין ההיתר? לידיעה המלאה לחצו כאן.
מאקו או וואלה? מהפך בדירוג האתרים הנצפים בישראל אתר SimilarWeb מצא כי בדומה לדירוג העולמי, GOOGLE.COM מוביל את הטבלה בישראל בעוד יוטיוב ופייסבוק משלימים את השלישייה המובילה. ynet ממשיך להוביל באתרי החדשות, אבל איזה אתר ישראלי חזר להיות הסגן? לידיעה המלאה לחצו כאן.
פייסבוק מפחדת? תחלק כסף כדי שלא תעברו לטיקטוק הרשת החברתית הגדולה הבטיחה להשקיע מיליארד דולר בשנה וחצי הקרובות ביוצרים שישתמשו בכלי הפרסום שלה. אבל המטרה האמתית שלה היא למנוע מהם לעבור למתחרה הצעירה מסין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
משרד התקשורת חשף: אלו חברות הסלולר וספקיות האינטרנט הגרועות בישראל דו"ח של משרד התקשורת מצא כי גולן טלקום היא שיאנית התלונות בתחום הסלולר, כאשר פלאפון וסלקום בולטות לטובה. מבין הספקיות בתחום האינטרנט, פרטנר מובילה בכמות התלונות וסלקום שוב זוכה למחמאות. למעלה ממיליון שקל הוחזרו לצרכנים בעקבות תלונות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קוקה קולה משנה את זירו, איך הגיבה המניה? הגרסה הדיאטטית של קוקה-קולה מחליפה מתכון, בלי שינוי במרכיבים אך עם שינוי באיזונים. החברה מבטיחה שזו "הקולה הכי טובה אי פעם". הבורסה הגיבה להודעת קוקה קולה: האם המניה ירדה או עלתה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
דומינו'ס פיצה: כמה הרוויח מי שהשקיע בהנפקה לפני 17 שנה? בתאריך של היום בשנת 2004 הונפקה מניית רשת הפיצריות בבורסת ניו-יורק. בכמה היא עלתה וכמה אפשר היה להרוויח על ידי השקעה של 1,000 דולר ביום הראשון? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה