מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: הטיסה של בזוס שמרה על הפסגה

הטיסה של בזוס לא השפיעה יותר מדי על הטבלה, השבוע רוב העשירים איבדו מהונם כמה מאות מיליוני דולרים למעט ביל גייטס והאישה העשירה בעולם שבשבועיים האחרונים רושמים עליות | דירוג עשירי העולם
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני פורבס: השבוע היה מלא בעיקר בירידות בכל עולם הכלכלה ברחבי העולם. מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, טס השבוע לחלל וחזר בשלום יחד עם אזרח בר מזל בן 18 וחוקרת חלל ותיקה.  למרות הבשורה הנהדרת עבור בזוס, הונו ירד בכ-1.5 מיליארד דולר והוא עדיין ניצב במקום הראשון עם הון המוערך ב-207.9 מיליארד דולר.
במקום השני ברנאר ארנו, איש העסקים הצרפתי ומנכ"ל תאגיד LVMH  איבד מהונו 1.3 מיליארד דולר בדרך ל-187.3 מיליארד דולר והוא ניצב במקום השני. הדבר לא השפיע על מיקומו מאחר שמייסד טסלה וספייס X הפסיד השבוע סכום של כ-1.2 מיליארד דולר. ביל גייטס במקום הרביעי עם הון מוערך בכ-130.4 מיליארד דולר, הונו גדל כבר שבועיים ברציפות בשונה מהאחרים כשהשבוע הונו גדל ב בכ-900 מיליון דולר. מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, יחסית צמוד לגייטס ונמצא במקום החמישי עם הון המוערך ב-6.7 מיליארד דולר פחות משל גייטס ובכך נועל את חמישיית האנשים הכי עשירים בעולם. 
האישה העשירה בעולם פרנסואה בטנקור מאיירס, ניצבת עדיין במקום העשירי עם הון המוערך  ב-88.1 מיליארד דולר לאחר שהשבוע יורשת לוריאל הגדילה את הונה שבוע שני ברציפות גם כן והפעם בסכום המוערך בכ-900 מיליון דולר והישראלי העשיר בעולם על פי פורבס, אייל עופר במקום ה-202 עם הון מוערך ב-11.1 מיליארד דולר, ירידה של כ-200 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה