מדדים ומחקרים

אהוד ברק חוגג, מהפכה במשרד התחבורה והמחירים במחיר מטרה

ידיעות השבוע באתר ice: אהוד ברק בעסקה מטורפת, רשות התחרות במהלך תמוה, דירוג קרנות ההשתלמות וקופות הגמל, מהפכה במשרד התחבורה, מחירי הדירות המוזלות במחיר מטרה, ההסתבכות של בית ההשקעות מור והליכוד מאיים על העיתונאי
מערכת ice |  3
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
אהוד ברק בעסקה מטורפת: במה השקיע 35 מיליון דולר? אינטרקיור חתמה על הסכם סופי לרכישת יצרנית הקנאביס בטר (Better). החברה בראשותו של ראש הממשלה לשעבר מבצעת מהלך משמעותי ראשון מסוגו ביישום אסטרטגיית הרכישות בשוק הקנאביס הרפואי, הרכישה צפויה לתרום להכנסות ורווחיות אינטרקיור. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רשות התחרות במהלך תמוה: אישרה חבירה של הפועלים לבלנדר: המיזם המשותף של בלנדר ובנק הפועלים אמור להוליד מוצר שהשורה התחתונה שלו אשראי חוץ בנקאי בנקודות המכירה תחת מטריה בנקאית; חבירה בין בנק הפועלים לבלנדר הצריכה היתר של רשות התחרות, היתר שהתקבל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג קרנות ההשתלמות וקופות הגמל: כמה הפסדתם החודש? ינואר היה חודש קשוח בשווקים; עלייה בסיכון והחששות מפני האומיקרון, העלאת ריבית והאינפלציה היכו בבורסות ולכן התשואות היו שליליות בחודש שעבר; בכל זאת היו מנהלים שהפסידו פחות והם גם אלה שהשיגו את התשואות הטובות ביותר בשנה שעברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה במשרד התחבורה: בוטלה תאוריה וטסט אחרי שלילה מנהלית: נהגות ונהגי רכבים ואופנועים שרישיונם הותלה מסיבות מנהליות, לא ידרשו עוד לבצע טסטים ותאוריות כתנאי לחידוש הרשיון. מיכאלי: "עלינו להקל על הציבור ולא לבזבז את זמנו בביצוע פעולות מיותרות". לידיעה המלאה לחצו כאן. 
 
נחשף: אלו מחירי הדירות המוזלות בתוכנית מחיר מטרה: האם ההגרלות החדשות של משרד הבינוי והשיכון אכן מוזילות את הדירות הרבה יותר מהתוכניות הקודמות? בדקנו את המחירים שמציעה התכנית החדשה של השר זאב אלקין אל מול הדירות שטרם הוגרלו על פי המתכונות הישנות: מחיר משתכן ומחיר מופחת. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בית ההשקעות מור הסתבך? הרשויות בודקות חשד לפגיעה במתחרים: בלעדי: לאחר שהגיע מידע לגורמי האכיפה הכלכליים בעקבות הנפקה שבית ההשקעות השתתף בו לאחרונה בסכום המוערך ב-120 מיליון שקל, עלה החשד כי נעשה ניסיון למנוע מבית השקעות מתחרה קטן יותר, לקחת חלק במכרז. הנושא בבדיקה של הגורמים הרשמיים. מור בתגובה: "הטענות בכתבה אינן נכונות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
הליכוד מאיים על העיתונאי: תתנצל ותשלם או שתיתבע: מפלגת הליכוד נלחמת שוב בעיתונאים והפעם על המוקד מגיש התכנית שבע-תשע של 103FM, גולן יוכפז, שקיבל מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בו נדרש להתנצל ולשלם פיצוי כספי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אהוד ברח...
    חנן 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהוד ברק הוא יצור עלוב, קנאי ובזוי. ראש הממשלה הכושל של ישראל, בן אדם חארה, עסקים עם פדופיל, הספונסר של השמאל האנרכיסטי, לא הצליח למנף את מפלגת העבודה - אי אפשר לסמוך על היצור הכושל וההזוי.
    סגור
  • 2.
    אהוד ברק
    סרקוזי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כל מי ממלא מקום של ראש ממשלה לתקופה קצרה אוגר כל כך הרבה כסף מליונים ובדולרים ? זה לא יפה הוא יכל לתת את המתקון לביבי .
    סגור
  • 1.
    הפדופיל חוגג קנביס (ל"ת)
    7890 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור