מדדים ומחקרים

מאקו, ynet או וואלה: זה האתר שהשאיר אבק בישראל

איזה אתר הוא האהוב ביותר על הגולש הישראלי? על פי סימיליארווב בעוד שגוגל, יוטיוב ופייסבוק שמרו על מקומן לפי הסדר בפסגת האתרים הפופולאריים של הישראלים, YNET שמר על המקום ה-4, והאם יש נציגות לעולם הספורט בטופ 20?
מערכת ice | 
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש ינואר 2022.
במקום הראשון, כבדרך כלל, גוגל בגרסת ה-com, ששוב דורג ראשון והוא האתר הנצפה ביותר של הישראלים. יוטיוב הגיעה למקום השני, בעוד שפייסבוק דורגה כרשת החברתית מספר אחת, מה שהספיק לה כדי להתייצב במקום השלישי בטבלה.
 
במקום הרביעי גם החודש, YNET שהוא אתר החדשות הנצפה בישראל, ויקיפדיה הגיעה למקום החמישי בטבלה, כאשר מאקו במקום השישי והיא מקדימה במקום אחד את וואלה!, שבמקום השביעי. וואטסאפ ירדה מקום אחד למקום השמיני, במקום התשיעי גוגל בגרסה העברית וסוגרת את העשירייה הראשונה אינסטגרם.
טוויטר תפסה את המקום ה-11, כאשר זום מסתפקת במקום ה-12 בלבד, את הפורנו XNXX במקום ה-13 בטבלה בסך הכל, בעוד נטפליקס במקום ה-15 בסך הכל, כאשר יד 2 ירדה מקום אחד, ל-15 בסך הכל בדירוג האתרים הישראליים הנצפים ביותר.

הארץ במקום ה-16 בטבלה לאחר שירד 2 מקומות, כאשר מעריב ניצב מקום אחד מתחת, כללית זינקה 5 מקומות היישר למקום ה-18 בדירוג, כאשר אתר ערוץ ספורט 5 במקום ה-19 בטבלה, עלי אקספרס במקום ה-20 בסך הכל והיא מקדימה את אמזון (21), טיקטוק (23) וגלובס (24) שנותרו בחוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה