מדדים ומחקרים

לאן נעלמו הח"כיות? אלה הנוכחים במשכן הכנסת השבוע

משכן הכנסת יחסית שומם בימים אלה לאור פגרת האביב שחלה עד אחרי חג הפסח. יחד עם זאת, העשירייה הפותחת בדירוג חברי הכנסת רושמת נוכחות יפה, רק שכמעט ללא נשים
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
שבוע שני לפגרת האביב במשכן הכנסת, אבל המשכן עדיין רוחש פעילות, אם כי לא סואנת כרגיל, כך לפי הנתונים מתוך אתר "זמן כנסת". המקומות הראשונים ברשימה עדיין רושמים היקפי נוכחות מרשימים יחסית לזמן של פגרה, ובחסותה מצליחים להיכנס גם מחתימי שעות בהיקפים נמוכים יותר.
ח"כ אורי מקלב שרשם לעצמו את רצף השבועות הארוך ביותר בפסגה, שוב מודח ממנה, כשמי שמדיח אותו הוא ח"כ שמחה רוטמן מסיעת הציונות הדתית שרושם השבוע 43:29 שעות נוכחות, לעומת מקלב שהתמקם שני השבוע עם 38:23 שעות שבילה השבוע במשכן הכנסת.
הציונות הדתית רושמת נציגות שניה בטבלה השבועית עם אביגדור מעוז שנכנס למקום השלישי בטבלה עם מספר מזל של 31:31 שעות בכנסת השבוע. אלכס קושניר מסיעת ישראל ביתנו מגיע למקום השני בפער של 19 דקות בלבד אחרי שנכח בכנסת במשך 31:02 שעות השבוע, ורושם נציגות בודדת לסיעת ישראל ביתנו, שבשבוע שעבר דווקא השתלטה על הטבלה.
ח"כ מיכאל ביטון מסיעת כחול לבן רושם השבוע 25:36 שעות נוכחות ומתמקם חמישי בטבלה. הליכוד, סיעה שלא רושמת הרבה שיאנים, נכנסת השבוע למקום השישי בטבלה הזכות ח"כ שלמה קרעי שרושם 24:25 שעות בכנסת לשבוע זה.
גם הרשימה המשותפת שלא מרבה לככב בעשיריה הפותחת של הנוכחים במשכן, מגיעה השבוע עם ח"כ סעדי אוסאמה אחרי שבילה 24:10 שעות במשכן השבוע. במקום השמיני נכנסת ש"ס עם ח"כ מיכאל מלכיאלי שרשם 20:48 שעות.
במקום השני מתמקמת הח"כית היחידה השבוע, גבי לסקי מסיעת מרצ, אחרי שרשמה השבוע היקף נוכחות של 16:21. המשמעות האוטומטית של העובדה הזו היא ששאר הח"כיות רשמו השבוע פחות שעות מהיקף זה. בני בגין סוגר את העשיריה, שמונה דקות בלבד פחות מלסקי, ונכנס אליה עם 16:13 שעות מהשבוע האחרון.
האופוזיציה רושמת רוב עם שישה שיאנים מול ארבעה שיאנים מהקואליציה. המפלגה היחידה שרושמת שתי נציגויות היא הציונות הדתית, וכמו שכבר הזכרנו, הנוכחות הנשית לוקה בחסר סדירוג הנוכחי, אם כי מעודדת יותר מהשבוע שעבר, אז נרשמה עשירייה גברית במלואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה