מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: מי השתחל לטופ 50 בעולם?

השבוע המעניין שעבר על המיליארדרים הישראלים הסתיים בטעם מתוק, כאשר כולם רשמו עליות נאות בדירוגים, בעוד הישראלית העשירה ביותר מרים אדלסון אף טיפסה למקום ה-49 בדירוג הבינלאומי
מערכת ice | 
מרים אדלסון ואייל עופר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
עוד שבוע מסקרן עבר על דירוג עשירי ישראל שממשיך לשקף את חילופי הדורות שעובר עולם המיליארדרים. האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג השתחלו לאחרונה לרשימה והדיחו את המיליארדרים הוותיקים פטריק דרהי (תקשורת) וסטף ורטהיימר (מתכות), ממשיכים לטפס, אבל לא פחות מעניין מה שקורה בצמרת הגבוהה בשבוע לא פשוט למיליארדרים בעולם.
במקום הראשון, האישה הכי עשירה בישראל, ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של רשת בתי הקזינו האמריקאית וכלי התקשורת "ישראל היום", עלתה בכמיליארד דולר מערכה במהלך השבוע האחרון וכעת היא מוערכת ב-28.4 מיליארד דולר שהחזירו אותה לטופ 50 בעולם כשהיא מדורג עתה 49.
האחים עופר נמצאים מיד אחריה ברשימה, כאשר אייל במקום ה-121 בעולם עם הון של 15.8 מיליארד דולר לאחר עלייה של מקום אחד השבוע השבוע ואחיו עידן במקום ה-173 בסך הכל, עם הון של 11.6 מיליארד דולר.
 
רומן אברמוביץ' נותר במקום ה-271 בעולם עם הון של 8.3 מיליארד דולר בסל הכל, האחים דמיטרי ואיגור בוכמן עלו חמש מקומות אל המקום ה-283 המשותף עם הון של 8.1 מיליארד דולר כל אחד. יורי מילנר אחריהם עם 7.3 מיליארד דולר ששווים את המקום ה-332 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה