מדדים ומחקרים

דיאטת פיצה אכול כפי יכולתך? מתברר שיש כזאת - והיא עובדת

האם הסוד לירידה במשקל יכול להיות אכילת פיצה שלמה כל יום? המאמן האישי ריאן מרסר אכל פיצה לארוחת בוקר, צהריים וערב - במשך חודש - והצליח לרדת בערך 7.7 קילו
מערכת ice |  6
פיצה (צילום unsplash)
המאמן האישי מאירלנד, ריאן מרסר, איבד יותר משבעה קילו למרות שאכל 10 פרוסות פיצה כל יום - במשך חודש. מרסר בן ה-34 אכל פיצה לארוחת בוקר, צהריים וערב והצליח לרדת בערך 7.7 קילו במהלך האתגר בן 30 הימים.
מרסר לקח על עצמו את האתגר כדי להוכיח כיצד דיאטות יכולות לגרום לאנשים לרדת במשקל מבלי לוותר על המאכלים האהובים עליהם. מרסר תכנן בקפידה את התזונה שלו והכין את כל הפיצות בעצמו, תוך שמירה על משטר האימון הרגיל שלו.
 
"ינואר הוא חודש קשה עבור אנשים בכל מה שקשור למטרות כושר", מסביר מרסר, "מטרתי להדגיש לא רק אובדן שומן, אלא שזה גם לא קשור להגבלה. אנחנו לא צריכים לוותר על המאכלים האהובים עלינו כדי להשיג תוצאות וגם רציתי לעודד אנשים נוספים להכין את האוכל שלהם בעצמם".
התזונה הרגילה של מרסר מורכבת מצריכת חלבון בריאה ושבע עד 10 מנות פירות וירקות בכל יום. למען האתגר, לעומת זאת, הוא לא אכל שום דבר מלבד פיצה.
"אכלתי פיצה לארוחת בוקר, צהריים וערב כל יום", הוא מעיד, "בנוסף, השארתי מקום לחטיפים נוספים".
פיצה היא אחד המאכלים האהובים על מרסר, אבל בגלל לוח הזמנים העמוס שלו, הוא התקשה לפנות זמן להכין את הפיצות בעצמו. "החלק הכי קשה בכל הדיאטה היה ההכנה", אומר מרסר, "פיצה היא אחד המאכלים האהובים עליי, אז נהניתי לאכול אותה כל החודש, למרות שדאגתי שיהיה לי מגוון גדול של פיצות שונות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא ביצע בדיקת דם
    אברהם 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכילת כמות גדולה של פירות כל יום מוסיפה סוכר בדם.פיצה זה פחמימות ריקות,קמח לבן שנהפך לסוכר,גבינה צהובה.למה ירד במשקל? כנראה התאמן הרבה,אבל רמת סוכר בדם ושאר הבדיקות,לא בדק.משקל זה לא הכל.
    סגור
  • 5.
    פיצה לא משמינה? נכון. אנחנו משמינים...
    נעמי 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נורא! פשוט נורא שום מילה על אכילה בריאה, על ירקות ופירות, על איזון. הוא אכל רק פיצה בלי דברים אחרים? על מה קרה לו בגוף ואיזה חוסרים ומחלות הוא יצר לעצמו. ללכת לפרסם את זה כדי שאנשים יאכלו וישמינו! ויהיו חולים? אני לא נגד לאכול פיצה מדי פעם! אבל כל יום? הוא הוריד משקל כי הוא שמר על שגרת אימונים, מה שרוב האנשים שאוכלים רק פיצה לא עושים.... ואחרי הדיאטה מעלים את כל מה שירד עם ריבית דריבית. תעשו טובה לעצמכם תאכלו בריא, פחות אוכל מהיר ויותר ירקות ופירות ודגנים(רצוי מלאים) ותתפנקו על פיצה פעם ב...אבל לא להגזים
    סגור
  • 4.
    אספר סיפור שיסביר את הנושא
    אחד 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באחד מהמקצועות שלמדתי היו שואלים האם זה ייתכן... והמרצה אומרת. כמה אנשים יש ? 8 מיליארד , אז ודאי שאפשרי. אותו מאמן כושר היה אוכל פיצות ואחר כך שורף את הפחמימות והשומנים. אבל זה נכון רק עליו. זה ממש לא ניסוי מדעי שמוכיח משהו !
    סגור
  • 3.
    מה המתכון לפיצה הלא משמינה???? (ל"ת)
    אורי 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בולשיט
    סם ז 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות כל אדם יש לו חילוף חומרים יחודי לו בנוסף גם החיידקי קיבה שונים בנוסף הוא מאמן כושר אז אם מישהו אחר ינסה את הדייטה הזאת בטוח שישמין
    סגור
  • 1.
    ארץ. הפטנטים
    עופר. טכנו 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דעתי. אנשים. שאוכלים. פיצות. חטיפים. לאפות. ועוד. ולא. שמינים. לא. בהכרך. בריאים. הסיפור. בכתבה. ניראה. לקוח. מארץ. הפטנטים. כדי. להרזות צריך לצאת. מאזור. הנוחות
    סגור