מדדים ומחקרים

מחיר הדלק מזנק, חברות המזון במהלך מדאיג והאם המע"מ יבוטל?

משרד האנרגיה והתשתיות מעדכן: מחירי הדלק לחודש יוני 2023 יעלו בשיעור של 4 אגורות לליטר, התקיימה פגישה בין בכירי יצרניות המזון הגדולות ויבואניות המזון הגדולות תחת מעטה חשאיות במטרה לגבש קו פעולה אחד נגד המהלכים האגרסיביים שמגבש שר הכלכלה, האם המע"מ יבוטל על מוצרים מסוימים וגם: רמי לוי בהכנסות שיא
מערכת ice | 
מחיר הדלק מזנק (צילום פלאש 90)
יצרניות המזון הגדולות סיכמו לשתף פעולה נגד ברקת: ל-ice נודע כי בימים האחרונים התקיימה פגישה בין בכירי יצרניות המזון הגדולות ויבואניות המזון הגדולות תחת מעטה חשאיות במטרה לגבש קו פעולה אחד נגד המהלכים האגרסיביים שמגבש שר הכלכלה, ניר ברקת | בלעדי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
החניות שלא הכרתם בתל אביב נחשפות: אלו המספרים האמיתיים: דו"ח של המרכז למחקר ומידע של הכנסת חושף: מספר כלי הרכב הפרטיים שכתובת בעליהם רשומה בתל אביב עלה בכ-46,000 מ-175,337 ל-221,428, בנוסף נכנסים לתל אביב כ-350,000 רכבים פרטיים ביממה לפי סקר שערכה העירייה  | כל הנתונים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
רמי לוי בהכנסות שיא מטורפות: ישראייר חוגגת בענק: קבוצת ישראייר רשמה עלייה חדה בביקושים למוצריה, גם במהלך הרבעון וגם אל תוך עונת הקיץ. הכנסות הקבוצה הסתכמו לשיא של כ-94 מיליון דולר, כ–38 מיליון דולר יותר מהרבעון המקביל ב-2022 וכ-48 מיליון דולר יותר מהרבעון הראשון בשנת  2019 – גידול של כ-95 אחוזים. הרווח הנקי - 2.9 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המע"מ בישראל יבוטל? המהלך הזה עשוי להביא לשינוי קיצוני: נשיא התאחדות התעשיינים בעקבות יוזמת הפחתת המע״מ של ח״כ ביטן: ״הגיע הזמן כי ישראל תהיה כמו שאר המדינות המפותחות בעולם ומחירי המזון יסגרו פערים״. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל מגביר היערכות למתקפת סייבר עם מערכת חדשה: בנק ישראל רכש את המערכת של חברת פאדום שעוסקת במניעה וגילוי של מתקפות סייבר; בדו"ח הפיקוח על הבנקים האחרון סימן המפקח, יאיר אבידן, את איומי הסייבר כאחד מגורמי הסיכון של המערכת הבנקאית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורה איומה לנהגים: בכמה יזנק מחיר הדלק הלילה? משרד האנרגיה והתשתיות מעדכן: מחירי הדלק לחודש יוני 2023 יעלו בשיעור של 4 אגורות לליטר, בדרך למחיר של 6.85 שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מאגר גז חדש התגלה בישראל סמוך ל"כריש-תנין": השר ישראל כץ הכריז על תגלית גז חדשה שנמצאת בבעלות אנרג׳יאן, בסמוך למאגר שלה "כריש-תנין". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה