מדדים ומחקרים

בחירות ללשכת עורכי הדין: הצביעו בסקר הגדול

שבוע הבא יצביעו עורכי הדין בבחירות למוסדות לשכת עורכי הדין: מראשות הלשכה, ועד המועצה הארצית והמחוזות. על פי סקר ice אפי נוה מוביל על פני מתחריו: עמית בכר, דורון ברזילי וארקדי אליגולאשוילי, ומה קורה במחוזות? תוצאות הסקר הגדול יפורסמו בסופ"ש הקרוב
מערכת ice | 
בחירות למוסדות הלשכה 2023 (צילום יחצ, shutterstock, סטודיו תומאס, פלאש 90/ אבשלום ששוני, סיון פרג')
שבוע בלבד לבחירות ללשכת עורכי הדין שיקבעו את זהות המובילים באחד הגופים החזקים במדינה בכלל ובמערכת המשפט בפרט שישפיעו על בחירת השופטים ועל תקציב העתק של הלשכה. בקרב כמה מכלי התקשורת הפכו את הבחירות ללשכת עורכי הדין למאבק בין ימין ושמאל, והמערכת הפוליטית סוערת מתמיד.
מאז תחילת הסקר: עו"ד אבי ללום פרש מהמרוץ לראשות והעביר את תמיכתו לאפי נוה, ומאידך, סיעת "לשכה אחרת, לכולם!" בראשות עו"ד גיא סרוסי, ושהוקמה כדי לענות על צרכיהם של חברי הקהילה הגאה מתוך לשכת עורכי הדין, פורשת מהמרוץ למועצה הארצית וחוברת לעו"ד עמית בכר לראשות הלשכה. גם עורכת הדין רויטל סויד, הודיעה אף היא על פרישה מסיעת "לשכה אחרת" שעמדה בראשותה לבחירות למעוצה הארצית. מתוך 14 המועמדים, פרשו מהמירוץ 11, ועתה נותרו בסיעה: עו"ד נתנאל פרץ, עו"ד ברק נבות ועו"ד יפתח זיידמן.

בינתיים על ראשות לשכת עורכי הדין מתמודדים: עורכי הדין דורון ברזילי - יו"ר הלשכה לשעבר, היו"ר הזמני עו"ד עמית בכר, יו"ר הלשכה לשעבר עו"ד אפי נוה, ועו"ד ארקדי אליגולאשוילי.
ההצבעה לסקר תתאפשר עד יום חמישי בערב, ולאחריו נפרסם את תוצאות הסקר הגדול למוסדות לשכת עורכי הדין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה