ויראלי

טרור הטיקטוק חוזר? חסר ישע הוטרד בסרטון מעורר סערה

תיעוד שרץ ברשתות החברתיות, מראה כי אחד מעובדי הרכבת הקלה לכאורה הטריד נער חרדי חסר ישע הסובל כנראה מלקות קלה, איתמר בן גביר דורש: "משטרת ישראל והפרקליטות: לא מספיק לעצור. צריך להיות מוגש כתב אישום!"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
סרטון חדש שרץ ברשתות החברתיות, מציג כיצד אחד מעובדי הרכבת הקלה בירושלים מטריד חסר ישע עם לקות קלה כך נראה החובש כיפה ומאיים עליו כי משטרה באה לחקור אותו כי הוא גנב פחית, סערה גדולה קמה בעקבותיו.
בסרטון מסביר הבחור החרדי הצעיר: "אני גר בסנדריה", הבחור שמדבר בסרטון אומר לו: "תראה לי תעודת זהות, תביא לי תעודת זהות, אנחנו משטרה", הנער השיב: "אתה שוטר? אתה לא מאמין לי? אתה לא לוקח אותי לכלא?", המתחזה לשוטר אמר: "תפתח שאראה, מה השם שלך?".
 
הנער הצעיר שאל: "אתה עושה את זה לכולם?", החשוד בהתעללות אמר לו: "בסדר, אתה יש לך חקירה, אתה מגיע אליי למגרש הרוסים פה, שים לו אזיקים בידיים ובוא", הנער נראה מתחנן שלא יקחו אותו.
 
איתמר בן גביר כתב: "טרור הטיקטוק חוזר! עלא קסואני מאבטח את בניית הרכבת הקלה בירושלים, מצלם התעללות בנער בעל מוגבלות ומעלה לחשבון הטיק טוק שלו וזה לא הסרטון הראשון שהוא משפיל יהודים ומעלה לחשבון הטיק טוק שלו. משטרת ישראל והפרקליטות: לא מספיק לעצור. צריך להיות מוגש כתב אישום!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה