ויראלי

זה הסכום המטורף שהוצע להארי סטיילס תמורת הופעה פרטית

הזמר קיבל לאחרונה הצעה מפתה לסכום כסף אדיר ולילה חינם באחד ממלונות היוקרה הידועים בארה"ב – אבל סירב בנימוס, כדי לבלות את אותו לילה במקום אחר
מערכת ice |  1
הארי סטיילס (צילום ויקיפדיה)
הארי סטיילס, שבילה את השבועות האחרונים בצילומים לסרט My Policeman באירופה, לא ישתתף בהופעות יוקרתיות לרגל מעבר השנה האזרחית בסוף החודש הנוכחי.
לפי דיווח בצהובון הבריטי "סאן", לאחרונה הוצע לסטיילס סכום אדיר של מיליון ליש"ט (כ-4.2 מיליון שקל) תמורת הופעה פרטית בת כשעה במסיבה של איל הון במלון פונטנבלו במיאמי ביץ' – אחד המלונות היקרים בארה"ב, שמחירי החדרים בו מתחילים מ-400 דולר ללילה לחדר רגיל ועד 3,600 דולר ללילה באחת הסוויטות הנשיאותיות (ושוב – אלו המחירים ההתחלתיים) בערב הסילבסטר. "הארי לא האמין למזל שבהצעה של מיליון ליש"ט כדי לשיר כמה שירים. הוא היה מקבל הזדמנות לשהות ביוקרה שופעת במיאמי ביץ'. מה יש לא לאהוב?", אמר מקור בסביבתו.
 
עם זאת, מספר שעות לאחר מכן הבהירו מקורות בסביבתו כי הוא הזמר והשחקן בן ה-27, שהחל את הקריירה כחלק מלהקת וואן דיירקשן והפך לאחד הזמרים האהובים בעולם, סירב להצעה המפתה. לדבריהם, הוא רוצה לטוס ללוס-אנג'לס ולבלות את הערב החגיגי עם בת זוגו, השחקנית בת ה-37 אוליביה וויילד.
בנוסף, אירוע אחר שבו אמור היה סטיילס להופיע ביאמי ביץ' יום לפני הסילבסטר בוטל אתמול בערב, ואפשר לו לטוס אל בת זוגו מוקדם יותר. האירוע, שתוכנן על ידי ענקית השירותים הבנקאיים קפיטל וואן, בוטל בעקבות התפרצות וריאנט האומיקרון של נגיף הקורונה. באתר שלו הודיעה החברה ללקוחותיה שביקשו לרכוש כרטיסים כי "בעקבות האתגרים הלוגיסטיים וההפקתיים המתגברים הקשורים למגפה, ולאחר התייעצות עם האמנים וצוותי ההפקה שלהם, הגענו יחד להחלטה הקשה לבטל את (האירוע)".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי הוא יוצא מהארונית?? והזמינו אותו כנס הלהט"בים (ל"ת)
    ת 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור