ויראלי

צילם את איבר מינו - ושלח לכל נוסעי הטיסה

גבר שיתף תמונה של איבר מינו עם הנוסעים במטוס, כולל ילדים שישבו מאחוריו. נוסעת אחרת תיעדה את מעשיו ופרסמה אותם בסרטון טיק-טוק שהפך ויראלי. בסיום הטיסה חיכה לגבר ה-FBI
מערכת ice |  1
טיסה (צילום unsplash)
גבר שיתף את תמונת איבר מינו עם שותפיו לטיסה של חברת סאות'ווסט איירליינס, כך דווח השבוע בעקבות "שיימינג" לאותו אדם שפרסמה משתמשת טיק-טוק שהיתה על הטיסה.
האירוע המדובר קרה בשבת האחרונה. בסרטון טיק-טוק שעכשיו הפך ויראלי, המשתמשת @DaddyStrange333 פנתה לאיש "לארי", שנראה ננזף על ידי המשתמשת ועל ידי דיילת המטוס, על כך ששיתף לכאורה תמונה מינית גרפית מפורשת עם כל הנוסעים, וזאת למרות שילדים ישבו מאחוריו. 
 
הפוסט שפורסם עדיין לא כולל את השם המלא של אותו לארי, עד שנציגי חברת התעופה ה-FBI יגיבו לבקשת הפוסט לאישור. "ראיתי שהאייפד שלו נפתח, אז ידעתי שזה הוא, וכן, בהחלט עשיתי סצנה", כתבה המשתמש שפרסמה את הסרטון המקורי. כעת יש לסרטון כבר יותר מ-5.1 מיליון צפיות.
"למה אתה עושה זאת?" דיילת שאלה את לארי לאחר ש-DaddyStrange ציין שהוא משתף תמונות "בלתי הולמות". לפי הדיווח, לארי ענה באדישות: "רק נהנה קצת". משתמשת הטיקטוק אמרה לו: "זו הטרדה מינית... מגעיל", והדיילת הסכימה איתה.
הכירו את לארי (מתוך חשבון הטיק-טוק של @DaddyStrange333)

באותו רגע לארי התנצל, אבל לפי סרטון ההמשך שפורסם ביום ראשון, DaddyStrange טענה שלארי חזר במהירות לצפות בתמונה שהראתה אישה המעניקה לו מין אוראלי - באייפד שלו. "אנחנו חושבים שיש לו סטייה," אמרה מפרסמת הסרטון, "הוא נכנס לזה".
האישה אמרה שהיא ושבעה או שמונה נוסעים נוספים נפגשו עם ה-FBI ברגע שנחתו, ולדבריה לארי לווה מהמטוס. היא לא יודעת מה קרה לו בהמשך, אבל לפי הדיווחים סוכנים אמרו לה שהם מנסים לזמן אותו לחקירה בסוף השבוע. מידע נוסף לא היה זמין על מצבו.
 
דובר סאות'ווסט איירליינס אמר לאתר ה'פוסט': "אנחנו יכולים לאשר שהתקרית המצערת הזו התרחשה בטיסה האחרונה מדטרויט לדנוור... הדיילים שלנו התייחסו מיד למצב והצוות ביקש מקציני אכיפת החוק המקומיים לפגוש את הטיסה עם הגעתם, מה שהם עשו ולאחר מכן תפסו את האדם האחראי... אנו שומרים על אפס סובלנות להתנהגות המגונה והבלתי מתקבלת על הדעת, ואנו מתנצלים בפני הלקוחות האחרים על הסיפון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נישמע לגמרי שטויות (ל"ת)
    ליאור 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור