ויראלי

תלמידים פלסטינים "מחסלים" יהודי בהצגת בית הספר: צפו בתיעוד

תלמידי תיכון בכפר סמוך לירושלים ערכו הצגה במהלכה הוצא להורג יהודי, כשברקע תשואות הקהל ושירי הלל לטרוריסטים
מערכת ice |  1
צילום pixbay edit ice
ההסתה בחינוך הפלסטיני שוברת שיא שלילי נוסף. בתיעוד שהופץ בטוויטר נראה כי במהלך טקס שאירע בתיכון הפלסטיני שבכפר ענאתא שסמוך לירושלים צעירים הלומדים בבית ספר מביימים הוצאה להורג של יהודי שברקע שירי הלל ומחיאות כפיים של הקהל הנלהב. הסרטון המתעד את ההצגה הופץ ברשת החברתית טיקטוק והפך לוויראלי.
  
בסרטון ניתן לראות כיצד ההורים שבקהל מוחאים כפיים בהתלהבות לאור המחזה של התלמידים רעולי הפנים עולים לבמה לקול מוזיקה קצבית, מנופפים בדגלי פלסטין ומכניעים באיומי רובה תלמידים אחרים ששיחקו את כוחות הביטחון הישראליים.
 
לאחר הפצת הסרטון טען חבר הכנסת איתמר בן גביר כי היהודי שמוצא להורג בסרטון זה הוא. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "שיא חדש בהסתה נגדי, כך נראית הצגת סוף שנה בבית ספר במזרח ירושלים, תלמידים "מחסלים" אותי לקול צהלת המורים והתלמידים. אסור לעבור בשתיקה על ההסתה הפרועה בבית הספר, זה מתחיל בהסתה ועלול להיגמר ברצח. צריך למצות את הדין עם המסיתים ותומכי הטרור. אני מצפה מהמשטרה לפעול ולעצור את המסיתים".
  
במשרד החינוך מיהרו להבהיר כי על אף שהתיכון נמצא בסמוך לירושלים הוא נמצא תחת סמכותה של הרשות הפלסטינית ומסרו: "בהמשך לפרסום על החינוך לטרור ורצח שמנהיג בית הספר תיכון לבנים ענאתא, מבהירים במשרד החינוך כי בית הספר מצוי באחריותה המלאה של הרשות הפלסטינית. למשרד החינוך אין כל קשר אליו, ויחד עם זאת הביע צער על כך שבית הספר מגדל את תלמידיו על ברכי הסתה, שנאה וטרור, במקום להעניק להם חינוך אמיתי. המשרד יעביר את החומר לגורמי הביטחון הרלוונטיים לטיפול בנושא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מדובר ב"תלמידים" אלא בהנהלה החינוכית שפועלת להשמדתנו
    גדעון ארליך 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכנת הלבבות הרקובים היא השלב הראשוני בהכשרת הרוצחים המתועבים האלה.
    סגור