ויראלי

גיא לרר מתרגש: "אנחנו כבר לא פראיירים, רוצים שינוי"

מגיש הצינור כתב באינסטגרם שלו נוכח החרם על יוניליוור: "אנחנו המדינה הראשונה בעולם שאומרת באופן חד משמעי די לתאגיד עצום שמגלגל מאות מיליארדי דולרים"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
הציבור ניצח את יוקר המחייה בזכות רשתות הסופרמרקטים? גיא לרר הציג היום (שלישי) את רשימת הרשתות שמחרימה את מוצרי יוניליוור שביקשה להעלות מחירים אך נתקלת בסירוב מקיר לקיר.
לרר כתב: "תראו את התמונות האלו אחת ליד השניה. שלא תחשבו שלא ניסינו להרים דבר כזה בעבר. ניסינו ונכשלנו. במחאת הפסטה הרשתות לא היו אתנו. ישראלים מכורים למותגים, אמרו לנו שם, אין לכם מושג כמה. אם לא נשים את המותגים, ירמסו אותנו. ואז הם הרגישו את זה מתהפך מתחת לאף".
 
עוד הוסיף: "לא רק שאנחנו כבר לא פראיירים, אנחנו באמת רוצים שינוי עמוק. להבין שיוקר המחיה תלוי בהמון גורמים: בממשלה, במונופולים הענקייים, אבל במידה רבה - גם בנו. הרוח השתנתה וזה מה שהבינו ברשתות. ברור שיש לחלקן את האינטרס שלהם ועדיין - זו תעודת כבוד. אנחנו המדינה הראשונה בעולם שאומרת באופן חד משמעי די לתאגיד עצום שמגלגל מאות מיליארדי דולרים".
 
לסיום כתב: "אנחנו לא אוסף של כבשים שמושיטות ידיים למותגים שהראו לנו בטלוויזיה. אנחנו תודעה מתעוררת וכבר לא תודעה נרמסת. אני לא יודע איך זה יגמר והאם גם הפעם הם יתקפלו, אבל אני יודע שעשינו עוד צעד קטן וחשוב בדרך לשינוי שיהיה גדול יותר מכל ביטול כזה או אחר של עליות מחירים. זה קורה כאן, בזכותכם. תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה