תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים נשבר אחרי הקרב עם רני רהב: "אני גמור"

פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי הגיב לוויכוח הסוער עם רני רהב: "אני כל כך גמור מהתוכנית עם רני רהב, שהדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי זה לחבק את השמאלן של היום"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אורח מעניין הגיע ביום שלישי לתוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14 - כאשר איש יחסי הציבור רני רהב, אשר נמנה על אחד מהמבקרים הגדולים ביותר של הממשלה הנוכחית וגם של ערוץ 14 עצמו. כבר בתחילת התכנית, במהלך דיון על מדיניות האכיפה של צה"ל ביהודה ושומרון כלפי ערבים ויהודים, התפתח עימות חריף בין האורח לפאנליסט יותם זמרי, כאשר באולפן התעוררה סערה והוחלפו דברים קשים בין השניים. אמש (רביעי) זמרי התייחס לאותו פיצוץ סוער שכלל מילים קשות בינו לבין רהב, וחשף כמה היה לו קשה להתמודד עם רהב.
יותם זמרי התייחס בפתיחת התוכנית אתמול (רביעי) לסערה הגדולה שאירעה באותו אולפן 24 שעות בלבד קודם, כאשר אמר על הוויכוח הסוער עם רני רהב כך: "אני כל כך גמור מהתוכנית של אתמול עם רני רהב, שהדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי זה לחבק את השמאלן של היום (מוסי רז)".
 
בחזרה לוויכוח המדובר, זה התחיל עם הקרנת הריאיון של חברת הכנסת לימור סון הר מלך, אשר אמרה כי "אני חושבת שיש פה רוח המפקד. שר הביטחון, בעיניי, לא מייצג מדיניות ימנית, אלא להיפך. אני חושבת שבשטח אנחנו רואים אכיפה קשה מול יהודים".
רהב רצה להגיב לדברים הללו של חברת הכנסת, אך זמרי הקדים אותו ואמר: "תשפיל את הראש שלך כשאתה מדבר על אלמנת טרור, אל תדבר, תסתום". היח"צן הגיב: "אין לה זכות לדבר על שר הביטחון גלנט, שהוא גיבור ישראל, מהטובים שהיו פה" והוסיף: "תנמיך אתה את הראש שלך כשאתה מדבר על גיבור ישראל". זמרי לא נשאר חייב: "אסור לאלמנת טרור להעביר ביקורת על שר הביטחון? אתה פאשיסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה