עסקי ספורט

איל ברקוביץ' נגד עמוס לוזון: זו תביעת הענק שהוגשה

שחקן העבר, ששימש בעבר כבעלים של הפועל ראשל"צ, תובע את הבעלים הנוכחי בסכום של כחצי מיליון שקל, בטענה להפרה בוטה של הסכם, התנהגות בחוסר תום לב והתעשרות שלא כדין
מערכת ice |  2
עמוס לוזון, אייל ברקוביץ' (צילום יוטיוב/ הוט, מסך קשת 12)
כדורגלן העבר איל ברקוביץ' הגיש תביעה נגד יזם הנדל"ן ובעלי הפועל ראשון לציון, עמוס לוזון, כמו גם נגד המועדון עצמו, על סך כולל של 500,606 שקל. בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד שי אליאס לבית המשפט השלום בראשון לציון, טוען ברקוביץ' להפרת הסכם, התנהגות בחוסר תום לב והתעשרות שלא כדין.
בין השאר נטען בתביעה כי לוזון והקבוצה מעיר היין קיבלו כספים שלא כחוק על גבו של ברקוביץ', וזאת תוך הפרה בוטה של ההסכמים שנחתמו בין ברקוביץ' ללוזון והפועל ראשון לציון, ובין העירייה לשחקן העבר והקבוצה מעיר היין. כזכור, בעבר רכש ברקוביץ' את זכויות הניהול של ראשון לציון ושימש כבעלים של המועדון המשחק בליגה הלאומית.
 
בין השאר נטען בתביעה כי "על פי דיווחים שהגישה הפועל ראשון לציון לרשם העמותות לשנת 2020, ניתן לראות כי הקבוצה תוקצבה על ידי עיריית ראשון לציון בסכום של כ-2.093,662 מיליון שקל וזאת לעומת מיליון שקל אשר תוקצבו בתקופה בה התובע היה בעל הזכויות בהפועל ראשון לציון".
עוד נטען כי "התנהלותם של עמוס לוזון והפועל ראשון לציון הינה הצגת נתונים כוזבים לתובע, אשר הציגו לתובע נתונים לא נכונים בדבר כספים והוצאות כספיות שהוציאו לוזון והפועל ראשון לציון, בין השאר תביעות אשר אין לתובע כל קשר אליהם משום שהוגשו לאחר עברת זכויות הניהול, וכל זה על מנת להעמיס חובות והוצאות כספיות שלכאורה הוצאו על ידי  הפועל ראשון לציון, ועל כן לא יצטרכו לשלם לתובע את המגיע לו לפי ס' 14 להסכם".
 
כעת נותר לראות כיצד יגיב לתביעה איש העסקים, המזוהה בעיקר עם מכבי פתח תקוה ורכש לעצמו מוניטין לאורך השנים כמי שלא חושש לומר את דעתו, גם אם הדבר כרוך בעימות חזיתי עם בכירים בענף הכדורגל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברקוביץ ואופירע סיר ומכסה
    יעל 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמוע איך מדברת לעובד בכזה השפלה ברבים והוא עוד מוסיף בשידור טוב שלא באת מחר איזה עלובים הוא ואופירה עבד כי ימלוך
    סגור
  • 1.
    ברקוביץ הלוואי שתפסיד , נבל ששונא את המדינה (ל"ת)
    בוני 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור