TOP 5

טיילור סוויפט, פול מקרטני או ריהאנה: מי המוזיקאי העשיר בעולם?

המוזיקאים העשירים ביותר בעולם נחשפים: כלל השמות ברשימה הם לא רק פורצי דרך, אלא גם מוזיקאים שלא פחדים, הולכים אחרי האמת שלהם ולבסוף גם גורפים את הכסף אל חשבונות הבנק שלהם

עידו מור | 
צילום shutterstock, צילום מסך פייסבוק/טוויטר
המוזיקה היא אחד הדברים המרכזיים בחיינו, היא מקיפה אותנו ומהווה הפסקול של אין סוף רגעים מילדות ועד זקנה. רבות דובר עד כמה קשה להצליח כמוזיקאי/ת ועוד יותר עד כמה קשה להתפרנס מכך, אבל ישנם יוצרים שהלכו בדרך שלהם והפכו למיליארדים. אלו חמשת המוזיקאים העשירים ביותר בשנת 2024: 
1. ג'יי- זי: הראפר הראשון שהפך למיליארדר
שווי מוערך: 2.5 מיליארד דולר
הזמר והמפיק ג'יי זי, מהווה אחד מאמני המוזיקה הנמכרים ביותר בעולם, עם מכירות של למעלה מ-50 מיליון אלבומים ו-75 מיליון סינגלים ברחבי העולם. ג'יי זי, הוא אחד הראפרים המשפיעים ובכל הזמנים ורבים רואים הראפר הטוב ביותר בעולם.  עד כה הוא הוציא 13 אלבומים אולפן והוא זכה במספר מטורף של 22 פרסי גראמי הוא דורג במגזין המוזיקה הנחשב המוזיקה Rolling Stone, כאחד ממאה האמנים הגדולים בכל הזמנים.
מלבד היותו ראפר הוא גם מנהל חברת תקליטים. 

 ג'יי זי, קרדיט: ויקיפדיה.
2. ריהאנה: הזמרת  ששרה על יהלומים והפכה למוזיקאית העשירה ביותר בעולם
שווי מוערך: 1.4 מיליארד דולר
הזמרת האהובה ריהאנה, נולדה באי ברבדוס ואת הפריצה הגדולה שלה היא חייבת לאדם שנמצא במקום הראשון ברשימה (ג'יי זי) שלאחר ששמע אותה שרה החליט לקח אותה תחת חסותו. מאז, היא הוציאה שמונה 8 אלבומי אולפן ושיתפה פעולה עם שורה של מוזיקאים בניהם הראפר אמינם, סר פול מקרטני, קנייה ווסט ועוד רבים וטובים.
רובין ריהאנה פנטי (הידועה בכינויה ריהאנה) היא בין הזמרות הבולטות של המאה ה-21, והמוזיקאית העשירה ביותר בעולם כרגע. "מלכת הקאריביים" זכתה בתשעה פרסי גראמי, ו-13 פרסי מוזיקה אמריקאית. היא מכרה יותר מ-250 מיליון עותקים משיריה בכל רחבי העולם, ויותר מ-10 מיליון אלבומים בארצות הברית. מלבד היותה מוזיקאית ריהאנה גם מנהלת קריירת משחק והיא משמשת גם כשגרירה מטעם ממשלת ברבדוס, בתחום קידום החינוך, התיירות וההשקעות.

ריהאנה, קרדיט: Courtesy of Jacob & Co.
3. סר פול מקרטני: המוזיקאי המשפיע ביותר במאה ה-20
שווי מוערך: 1.2 מיליארד דולר
המוזיקאי הבריטי סר ג'יימס פול מקרטני, בן ה-81 זכור בעיקר בשל היותו הבסיסט ואחד מהכוחות המובילים בלהקת הביטלס שנחשבת בעיני רבים להרכב הטוב והמשפיע ביותר בעולם, אך החל מפירוק הלהקה ב-1970, מקרטני לא הפסיק ליצור. עד היום, מקרטני הוציא 25 אלבומי אולפן (חלק במסגרת קריירת הסולו שלו וחלקם כלהקת Wingsׂׂׂׂׂ) ולמרות גילו הוא ממשיך להופיע כשהכרטיסים להופעותיו נמכרים תוך דקות ספורות. 

פול מקרטני במהלך הופעתו בתל אביב ב2008 (ויקיפדיה).
4. טיילור סוויפט: היוצרת שקוטפת כל פרס אפשרי
שווי מוערך: 1.1מיליארד דולר
נדמה שהיום אין אדם שלא מכיר את הזמרת האמריקאית טיילור סוויפט. היא החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2004 ומאז היא הוציאה עשרה אלבומי אולפן. בזכות הדרך המיוחדת בה הלכה, סוויפט מהווה מודל להשראה בקרב מעריצים ברחבי העולם ובמהלך הקריירה שלה היא זכתה בלא פחות מ-365 פרסים שונים בניהם גם תואר דוקטור לשם כבוד. 

טיילור סוויפט, צילום באדיבות: shutterstock.
5. פאף דאדי: גם איש עסקים מוצלח וגם ראפר איכותי
שווי מוערך: מיליארד דולר
שון לאב קומבס (המכונה פאף דדי, או דידי) הוא אדם רב פעלים. הוא זכה להכרה בזכות קריירת הראפ שלו, אך הוא גם שחקן, מפיק, יזם והמייסד והבעלים של חברת התקליטים באד בוי רקורדס. קומבס, הוציא עד כה 7 אלבומי אולפן כשהאחרון שבהם יצא בשנה שעברה ובמהלך הקריירה שלו הוא זכה בשלושה פרסי גרמי. 

פאף דאדי, קרדיט: ויקיפדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה