TOP 5

איפה נמצאים הגשרים הארוכים בעולם? זו התשובה שתפתיע אתכם

אם במקרה תהיתם איפה נמצא הגשר הכי ארוך בעולם, התשובה כנראה לא תפתיע אתכם. במקום הראשון נמצא הגשר "Danyang-Kunshan Grand" שנמצא בסין, אשר ממשיכה לככב גם במקום השלישי, הרביעי והחמישי. מי הצליחה "להידחף" למקום השני?

מערכת ice | 
צילום שוקי ביאנקו
אז איפה נמצא הגשר הארוך בעולם? אם אי פעם עלתה בראשכם השאלה הזו, כנראה שהכתבה הזו היא בדיוק עבורכם. ריכזנו את חמשת הגשרים הכי ארוכים בעולם, ובאופן לא מפתיע במיוחד, רובם נמצאים במדינה אחת אשר ידועה ביכולות הבנייה המרשימות שלה.
1. הגשר "Danyang-Kunshan Grand" מחבר בין הערים האננג'ואו ונאנג'ינג בסין. אורכו הוא כ-164 ק"מ ועלות הבנייה שלו היא 8.5 מיליארד דולר. בנייתו נמשכה במשך כארבע שנים והוא נפתח לציבור בשנת 2011, והצליח לקצר את זמן הנסיעה בין הערים מארבע שעות לשעה אחת בלבד.
2. בהמשך מתייצב הגשר "Viaduct Changhua-Kaohsiun" אשר נמצא בטיוואן, עם אורך של כ-157.3 ק"מ. הוא נבנה במיוחד עבור ספינות אשר מיועדות לעבור מתחתיו, והוא אמור לעמוד בפני פגיעה כלי שיט במשקל של עד 300 אלף טון. כמו כן, הוא מצליח למשוך מבקרים רבים.
3. ה-Cangde Grand נמצא גם הוא בסין, ואורכו עומד על 116 ק"מ. הגשר מציע מסלול קצר יותר בין הערים בייג'ינג ושנגחאי, ומהווה חלק בלתי נפרד מקו הרכבת המהירה בין הערים הללו. בנייתו הושלמה בשנת 2010, והעיצוב הייחודי שלו כולל יותר מ-3,000 עמודים התומכים במשקל הגשר.
4. באופן לא מפתיע במיוחד, הגשר הבא נמצא גם כן בסין: "Tianjin Grand" נפתח בשנת 2011 ואורכו הוא של 113 ק"מ והוא מחבר את הערים לנגפאצג וצ'ינגשיה בסין. הוא נבנה ב-32 חלקים בודדים, אשר חוברו יחדיו בהמשך והרכיבו את גשר הענק.
5. ואת החמישייה סוגר "Weinan Weihe Grand Bridge", אשר נמצא גם כן בסין ואורכו הוא של 79 ק"מ. כאשר הוקם בשנת 2008 הוא נחשב לגשר הארוך ביותר, אך בהמשך שאר הגשרים ברשימה הצליחו לעקוף אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה