תיירות

עקץ מוצרים מהדיוטי בכמאה אלף שקל: כך פעלה השיטה

במשך שלוש שנים הוא טס ורכש במטוס מאות פריטים בשווי כולל של מעל מאה אלף שקל, בלי לשלם עליהם באמת. כך פעל העוקץ
מערכת ice |  1
דיילת אוויר (צילום pixabay)
וולטר ווייט גרסת הדיוטי פרי: קית' ג'יימס, בן 63, זכה לכינוי "נוכל השמיים", לאחר שגנב בשמים, אלכוהול, וסיגריות מחברות תעופה בשווי 25,000 ליש"ט (כ-106,000 שקל). ג'יימס האמין שהוא חולה סופני בסרטן שלפוחית ​​השתן, והשתמש בכרטיסי אשראי ללא מסגרות כדי לקנות מגוון סחורות כשהיה באוויר, וטס לביתו השני בספרד וממנו.
הוא הבין שעיבוד העסקה שנעשתה במטוס מתבצע רק לאחר הנחיתה שלו, ולכן במשך 3 שנים, בין 2016 ל-2019, מילא את תרמילו בכל אשר חפץ. לאחר מכן, כשנחת בשדה התעופה, הוא היה מבצע בריחה מהירה לפני שצוות המטוס יעדכן את רכישות הנוסעים ויגלה שאין כיסוי לתשלומי האשראי שלו.
 
ג'יימס הוא תושב מנצ'סטר, ובמשך השנים היה מתעלם ממכתבים משפטיים שדרשו תשלום, ואף המשיך לטוס עם אותן חברות, אך בסופו של דבר הוא נעצר בנמל התעופה של מנצ'סטר כשירד מטיסה מספרד. מאוחר יותר הוא הודה במאות עסקאות בלתי חוקיות באמצע טיסה להנאתו בטענה שהוא רוצה 'לנקום' בבנקים בטענה שהם 'שומרים על לקוחות בחובות'.
 
לדבריו, הוא העניק למשפחתו את כל הפריטים הגנובים שכללו גם משקפי שמש ואפטר שייב. הסכום הכולל של הסחורה שגנב היה בשווי 25,556.40 ליש"ט.
ג'יימס, שעדיין עובר טיפול פעמיים בשנה בשל מחלתו, הודה בשמונה אישומים של הונאה באמצעות מצג שווא וקיבל 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שנתיים. בנוסף, הוא גם קיבל 150 שעות עבודות שירות ונדרש לענוד תג אלקטרוני למשך שישה חודשים כחלק מעוצר בין השעות 19:00-07:00.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך לא חסמו לו את הכרטיס???? (ל"ת)
    ברוך 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור