תיירות

מגדל אייפל ייצבע מחדש, לא תאמינו כמה זה יעלה

פאריס ממשיכה להתמרק לקראת המשחקים האולימפיים בעוד שנתיים וכחלק מזה, בעירייה מתכוונים להשקיע עשרות מיליוני אירו בשיפוץ המבנה שכבר רצוף חלודה 
מערכת ice | 
מגדל אייפל (צילום אינסטגרם)
התחושה היא כאילו רק אתמול צפינו במשחקים האולימפיים, אלא שעוד שנתיים בדיוק תחל האולימפיאדה הבאה, בפאריס 2024. בינתיים, בבירת צרפת כבר מבצעים את מתיחת הפנים לקראת אירוח אירוע הספורט היוקרתי ביותר בעולם, כשהסמל הגדול ביותר של "עיר האורות" הוא כמובן מגדל אייפל, שעל פי הדיווחים זקוק לשיפוץ משמעותי. 
לפי הדיווחים בצרפת, המגדל עצמו רצוף חלודה וזקוק לתיקון מלא, כאשר ע"פ המגזין הצרפתי 'מריאן', הברזל של המגדל צפוי להיצבע מחדש לקראת המשחקים האולימפיים ב-2024. מדובר על גובה של 324 מטרים (1,064 רגל) אליו מתנשא אחד מאתרי התיירות הגדולים בעולם שמקבל עליו כשישה מיליון מבקרים מדי שנה. 
"זה פשוט, אם גוסטב אייפל היה מבקר במקום הוא היה חוטף התקף לב", אומרים בצרפת. אז כמה זה יעלה אתם שואלים? צביעה מחדש של הבניין תעלה לבירת צרפת סכום שעומד על 60 מיליון אירו. החברה המפקחת על המגדל, Societe d'Exploitation de la Tour Eiffel (SETE), נרתעת לסגור אותו במשך זמן רב בגלל הכנסות התיירים שיאבדו, הוסיף המגזין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה