תיירות

נתב"ג בדרך להפגנת ענק נוספת: האם החופשה שלכם בסכנה?

אחרי הכאוס הגדול בנתב"ג ביום שני האחרון, ראשי המחאה הודיעו על 'יום שיתוק' ביום שלישי בתגובה להאצת החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט - כאשר הפגנה גדולה נוספת מתוכננת בנתב"ג
מערכת ice |  2
עומסים בנתב"ג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חמישה ימים בלבד לאחר ההפגנה הגדולה בנתב"ג, נראה כי שדה התעופה בן גוריון ייחסם פעם נוספת ביום שלישי הקרוב, זאת במסגרת 'יום השיתוק' עליו הכריזו ראשי המחאה כתגובה להאצת החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, שעתידה להגיע לשיא עם ההצבעה על ביטול עילת הסבירות ביום שני הקרוב.
כל זאת חמישה ימים בלבד אחרי הכאוס בנתב"ג ביום שני, במסגרתו לאחר מספר שעות של מחאה, מפקד מחוז מרכז, אבי ביטון, הורה לפזר את ההפגנה ואת שיבושי התנועה בנתב"ג. המשטרה עצרה עשרות חשודים בהפרות סדר. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר: "התכוננו ונערכנו ביחד עם המארגנים. היה תיאום על המיקום, לצערי חלק לא קטן נכנס לתוך הטרמינל, התיישב והפר את הסדר הציבורי ואת הסיכום. נאלצנו להוציא אותם כדי לשמור על הסדר. לא הייתה אלימות מצידנו, אין להם שום מנדט להפר את הסדר".
אירוע מלחיץ התרחש כאשר בזמן חסימות הכבישים של המוחים, מטוס של חברת אוסטריאן שהיה בדרכו לישראל, דיווח על עשן שיוצא מתא הטייס, המטוס נחת בסופו של דבר בקפריסין. 
כזכור, המוחים הגיעו שעה מוקדם מהצפוי אל טרמינל 3. כזכור, המשטרה תחמה אזור להפגנה בטרמינל 1 שיכול להכיל כ-1,000 איש. המשטרה במאמצים למנוע מהמוחים להיכנס אל תוך טרמינל 3.
על פי ציטוט שמובא מ-N12, מארגי המחאה התייחסו למבצע "בית וגן" ואמרו: "אין לנו ברירה אלא להשמיע קול ולהמשיך למחות, גם ביום מתוח זה". לפני דקות ספורות הגיעה מכתזית אל תוך נתב"ג על מנת לפזר את המפגינים. על פי ההערכות, צפויים לטוס היום מעל 90,000 נוסעים, נתון שמהווה אתגר משמעותי לכוחות המשטרה בשדה ולעובדי שדה התעופה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בעד רפורמה במערכת המשפט
    אזרח 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעצור את העברינים הפושעים השמאלנים שלא מקבלים את החלטת הבוחרים בקלפי , לעצור מבעוד מועד את ראשי המחאות ולהעמיד אותם לדין
    סגור
  • 1.
    דיעה אישית
    שרה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיעה הזמן שמשטרת ישראל תטפל במפגינים כמו שצריך, מדוע לחסום את שדה התעופה, מה אשם הציבור שזכותו לצאת לחו"ל בצורה שפויה????? בדמוקרטיה אין בעיה להפגין אבל לנהוג כאספסוף זה לא בסדר.
    סגור