תיירות

העיר הזו קורסת בעקבות המלחמה: "האבטלה עלתה ביותר מ-100%"

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת, במכתב חריף לראש הממשלה: "מנע את המשבר הכלכלי המתהווה באילת. האבטלה בעיר עלתה ביותר ממאה אחוזים״
מערכת ice |  1
מלונות באילת (צילום shutterstock)
אחרי שקלט מפונים מעוטף עזה ומהצפון, אלי לנקרי, ראש עיריית אילת בקריאה דחופה לראש הממשלה בנימין נתניהו למנוע את המשבר הכלכלי המתהווה בעירו, זאת על רקע מלחמת 'חרבות ברזל' שמסכנת את העיר מאוד לדבריו.
ראש העירייה ציין בפני ראש הממשלה את מה שכבר הוכח, שהעיר אילת היא המפתח לעורף הישראלי. "כאשר אילת חזקה היא יכולה לקלוט עשרות אלפי ישראלים ולתת להם מענה זמני לתקופת המלחמה, מנע את המשבר הכלכלי המתהווה באילת. האבטלה בעיר עלתה ביותר ממאה אחוזים".

עוד אמר ראש העירייה ופרט בפני ראש הממשלה את ההתגייסות העירונית של אילת כבר מהיום הראשון כולל העירייה, תושבי העיר, בתי המלון, בעלי עסקים, אטרקציות ועוד, שפועלים כבר שבועות רבים סביב השעון, במעשה הציוני ההיסטורי של הסיוע למפוני הדרום אליהם התווספו גם מפונים מן הצפון.
עוד ציין ראש העירייה, כי בצד האירוח שבשיאו הכפילה העיר אילת את עצמה, עם אירוח של מעל 65 אלף איש, מתמודדת העיר אילת גם עם איום ביטחוני נוסף, כשהפכה להיות מטרה ייחודית בפני עצמה למתקפות של כלי טיס וטילים מכיוון תימן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה זה שמעדיפים עובדים זרים על מקומיים (ל"ת)
    דודי 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור