טלוויזיה

הטיסה האזרחית לחלל של אילון מאסק תתועד בנטפליקס

החברה הכריזה כי סדרה תיעודית מהבמאי של "הריקוד האחרון" על הטיסה האזרחית הראשונה של היזם הדרום-אפריקאי, שצפויה להמריא כבר בחודש הבא, תעלה לשירות כמעט בזמן אמת
יאיר מור | 
אילון מאסק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק)
הבינג' שייקח אתכם לחלל: נטפליקס הכריזה אתמול כי במהלך החודש הבא תשדר סדרה תיעודית על אירוע שטרם קרה: הטיסה האזרחית הראשונה לחלל של חברת SpaceX, שבראשה עומד היזם אילון מאסק.
בניגוד לשתי הטיסות האזרחיות הקודמות לחלל, של המיליארדרים ריצ'ארד ברנסון הבריטי וג'ף בזוס האמריקאי, מאסק בחר שלא לטוס לחלל בטיסה האזרחית הראשונה של החברה שלו. במקום זה, הוא מכר את כל הטיסה למיליארדר ג'ארד אייזיקמן (38), מייסד ומנכ"ל חברת התשלומים Shift4, טייס חובב שברשותו מספר מטוסים צבאיים ישנים. אייזיקמן יטוס לחלל על קפסולת ה-Crew Dragon של SpaceX עם שלושה אורחים שהוא תרם להם את המקומות האחרים בטיסה וקרא לה Inspiration4: היילי ארסנו (29), שאושפזה לפני 20 שנה בבית החולים לילדים סיינט ג'וד בטנסי עם סרטן עצמות וכיום היא אחות באותו בית חולים. היא תהיה האמריקאית הצעירה ביותר בחלל עד כה (הצעיר בן ה-18 שטס עם ג'ף בזוס היה הולנדי) והאדם הראשון עם חלקי גוף מושתלים שהגיע לחלל; כריסטופר סמברוסקי, מהנדס בלוקהיד מרטין ובוגר חיל האוויר האמריקאי; ופרופסור שאן פרוקטור, מדענית ומרצה בקולג' הקהילתי של סאות' מאונטן באריזונה, המופיעה באופן קבוע בטלוויזיה בענייני כדור הארץ והחלל.
 
הסדרה התיעודית של נטפליקס על הטיסה של הארבעה, שתיקרא Countdown: Inspiration4 Mission to Space, תכלול חמישה חלקים, שיבוימו על ידי ג'ייסון ההיר, במאי הסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'קסון, "הריקוד האחרון". שני החלקים הראשונים ישודרו בשישה בספטמבר – עוד חודש ויומיים. שלושת החלקים האחרים צפויים לעלות גם הם עוד באותו חודש, כאשר פרקים 1-4 צפויים לתעד את האימונים וההכנות של הצוות למשימה, שצפויה להימשך שלושה ימים, ואילו הפרק האחרון, באורך מלא של סרט קולנוע, ייערך וישודר כמעט בזמן אמת לאחר חזרתה של המשימה, שמתוכננת להמריא ב-15 בספטמבר, ויכלול צילומים מתוך החללית.
במקביל, יום לפני ההמראה, ב-14 בספטמבר, תעלה נטפליקס מעין סרט מצויר אינטראקטיבי לילדים בו חברי הצוות עונים על שאלות בקשר לטיסה לחלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה