טלוויזיה

מנכ"ל נטפליקס רמז: האם יהיו שידורים של פורמולה 1?

מנכ"ל נטפליקס התראיין לכלי התקשורת הגרמני "דר שפיגל" ורמז על האפשרות לשדר שידורים חיים של פורמולה 1. הייסטינגס: "זכויות השידור לפורמולה 1 נמכרו באותה העת, לא היינו בין המציעים - היום היינו חושבים על זה"
מערכת ice | 
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום Markus Henkel / flickr)
כשזה נוגע לספורט נטפליקס מתמקדת בעיקר בהפקות של סרטים וסדרות דוקמנטרים, לא שידורים חיים או משחקים מוקלטים שעולים לשירות הסטרימינג. מנכ"ל החברה, ריד הייסטינג יכול לשנות את הגישה רק כשזה נוגע למשהו אחד: הפורמולה 1. 
לפני כמה שנים, זכויות השידור לפורמולה 1 נמכרו. בריאיון ל"דר שפיגל", הייסטינג אמר כי: "באותה העת, לא היינו בין המציעים - היום היינו חושבים על זה", הרמיזה הזו של הייסטינג על פי דיווחים מעלה את האפשרות שנטפליקס תיכנס ללייב סטרימינג של ספורט או לפחות שידורים חוזרים של תחרויות או משחקים שצולמו מראש.
סדרת הדוקו של נטפליקס "Drive to Survive" חייבת הרבה קרדיט לתחרות מירוצי המכוניות של הפורמולה ה-1 עם צמיחה של 39% בצפייה בין 2019 ל-2021. בימים אלה מצולמת העונה הרביעית של התוכנית. 
עד שהמהלך יקרה, במידה ויקרה, ESPN מחזיקה את זכויות השידור של הפורמולה 1 בארצות הברית עד 2022. התחרות תבקר גם באוסטין ותסתיים במיאמי ב-2022. ESPN מקווה לחדש את החוזה ארוך הטווח. רשת Sky Sports חתמה על הסכם בין השנים 2019-2024 בתמורה ל-1.37 מיליארד דולר על זכויות השידור של התחרות בממלכה הבריטית. ורשת Canal+ מחזיקה בזכויות השידור בצרפת ב-2024. 
פורמולה 1 נמצאת במשא ומתן על זכויות השידור עם אמזון. בכדי לשדר כל אירוע ספורט אחר, הייסטינג אמר כי "נטפליקס תידרוש רמת בלעדיות על השידורים שליגות בדרך כלל לא מציעות. אנחנו לא מחזיקים בבונדסליגה, הם יכולים לעשות עסקים עם כל מי שהם רוצים. אבל שליטה כזו בזכויות השידור תבטיח לנו להציע את השירות הטוב והבטוח ביותר ללקוחות שלנו".
הפופולריות של הסדרות הדוקומנטריות של נטפליקס כמו "הריקוד האחרון" ו-"Drive to Survive", עוררו את ההתלהבות של נטפליקס להפיקס סדרות נוספות שישודרו בעתיד כמו הסדרה על נהג הנאסקר בובה וואלאס וטור ה-PGA. לאחרונה שודר גם הסרט על אלוף הפורמולה 1 לשעבר, מיכאל שומאכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה