טלוויזיה

קשת מנסה לפתות את היוצרים? זו ההודעה שהוציאה

המלחמה על הצופים והתוכן עולה היום שלב ומיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE יוצא בפניה ליוצרים הישראלים לקיום שיתוף פעולה עם החברה
מערכת ice | 
יעקב נדבורני (צילום רמי זרנגר Magma Images)
FREETV - מיזם הסטרימינג החדש של קשת ו-RGE, יוצא היום (חמישי) בקריאה ליוצרי תוכן המקור בישראל כדי למשוך אותם לשיתוף פעולה עם החברה, מול האפשרות לחבור לחברות המתחרות העיקריות: יס, הוט ורשת. 
נזכיר כי מדובר במיזם סטרימינג ותוכן שקשת ו-RGE מקימות יחד אחרי שקשת קיבלה בצעד חסר תקדים אישור מרשות התחרות לרכוש 24.9% ממניות RGE, כך שהמיזם יכול לצאת לפועל, ובכך לעקוף את חוקי השידור והטלוויזיה בישראל שאוסרים למעשה על קשת להחזיק טלוויזיה רב ערוצית. 
המיזם גורר את השוק לסערה ובשבועות האחרונים השירותים הרב הערוציים נוקטים בצעדים שניסיונם למנוע את השקת השירות או מנגד, לחבור אליו כדי לא להפסיד ממנו.
בתוך כך מנסה FREETV למשוך יוצרי קולנוע וסדרות לחבור אל המיזם ולהפיק במסגרתו את תוכן המקור שלהם, ופונה אליהם במכתב.
בפניה ליוצרים נכתב, "קהילת היוצרים וקידום היצירה הישראלית עומדים לנגד עיננו. אנו רואים בכם חלק חשוב וחיוני מתעשיית התוכן הישראלי, ושותפים לאינטרס של כולנו ליצור תוכן משמעותי ובעל ערך אשר משרת את האינטרס הציבורי, קידום ערכי התרבות, החינוך וכיו"ב.
 

"בנסיבות אלה, הרינו להביא לידיעתכם כי בניגוד לחברות OTT אחרות, חברת FRRETV מתחייבת להשקיע לפחות שיעור זהה מהכנסותיה בהפקות מקור וזאת בהתאם לדרישות ההשקעה החלות כיום על חברות הכבלים והלווין המסורתיות, והגם שהדין בעת הזו אינו מחיל כל חובת השקעה בהפקות מקור בשידורים באינטרנט. אבהיר, כי התחייבותנו זו להשקעה בהפקות מקור הינן בנוסף למחויבויות התוכן החלות על בעלי המניות של החברה (קשת וRGE) ואין בה כדי לגרוע מהן. 
 
"אנו סמוכים ובטוחים שלצד היתרונות התחרותיים והצרכניים הברורים שיש לכניסתה לשוק של FREETV, יש בהתחייבות החברה להשקעה בתוכן מקורי כאמור, כדי לקדם את זכויות היוצרים והיצירה בישראל, ואת פרנסתם של אלו העוסקים בה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה