טלוויזיה

רון קופמן איבד את זה בשידור, צפו במתקפה חסרת התקדים

עימות חריף במהלך התכנית 5 באוויר: עיתונאי הספורט העלה לשידור רונן פייגנבוים, בנו של שייע, שמוביל מחאה נגד חלוץ הנבחרת מונס דאבור וירה: "אתה סתום על מלא, אשפה אנושית, אין לי כוח לפאשיסטיים ויודנאצים כמוך", המרואיין ענה: "תהיה גבר ותזמין אותי לאולפן". צפו
מערכת ice |  8
רון קופמן (צילום פייסבוק/רון קופמן)
מדי צהריים, רון קופמן מאבד את שלוותו בתכנית "5 באוויר" בערוץ הספורט. אלא שהפעם, עושה רושם שגם העיתונאי שידוע בפתילו הקצר איבד שליטה לחלוטין, כאשר נקלע לעימות חריף עם בנו של כדורגלן העבר ופרשן ההווה שייע פייגנבוים, יוצא האח הגדול רונן פייגנבוים. 
הדיון הגיע על רקע מחאה אותה מוביל רונן פייגנבוים נגד הכדורגלן מונס דאבור, במסגרתה בנו של כדורגלן העבר מחתים על עצומה, עליה חתמו כבר כ-20 אלף איש, כנגד כדורגלן נבחרת ישראל, זאת בעקבות דבריו בפוסט שפרסם כנגד האלימות נגד המתפללים במסגד אל אקצא במבצע שומר החומות לפני כשנה. 
קופמן יצא מהכלים בעקבות דבריו של פייגנבוים ואמר: "אין לך הכנה למוח, אתה סתום מלא, מלא מלא. להתווכח איתך זה לרדת דרגות שאני כבר לא יכול לרדת אליהן. אין לי כוח לגזענים, פאשיסטיים ויודנאצים כמוך. זרוק אותו לאלף עזעזאל. אשפה אנושית".
בתגובה אמר פייגנבוים: "אתה יכול לדבר עליי? שיצא החוצה ינגח בקיר. אם היית גבר הייתה מזמין אותי אליך להתראיין באולפן. עוד בנובמבר כשארבע אנשים קיללו (את דאבור)", כאשר בתגובה ענה לו קופמן "ארבעה טומטום, ארבעה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קוף אמיתי
    אורי חי 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי החזיר את הקוף לעבודה? האם זו חמלה או משהו? האיש הזוי על מלא. או שהוא מעושן, או על כדורים. טוב תעשו אם תעיפו את הקוף מן האולפנים בכלל. ומחמש האויר בפרט. תודה. שאפו לרונן שבכל זאת נתן כבוד לקוף ההזוי.
    סגור
  • 5.
    שימפנזה
    מני 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמע שרואים את היצור זה עיות של קוף קרח עם בטן של פרה טיבטית ואללה גבר אמור להיות בהמה אבל ככה? אני במקומך הייתי הולך לספארי פותח את הפה שלך ועאלה תאכילו אותי אני לא יודע מי יותר יפה אתה או אופיר אסיאג?אני במקומך עושה שיפוץ אובראול על הפנים אבל שמע אתה כבא בן 80 לך תרשם לבית אלדן סבאלה יטפלו בך יופי טופי
    סגור
  • 4.
    דאבור מחבל ערבי מסית וקופמן מחבל יהודי טיפש .
    שי 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שניהם בזויים וצריכים לעוף לנו מהמירקע
    סגור
  • 3.
    קופמן בלתי ניתן להאזנה!ציני ומעצבן!
    אלי תל אביב 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    תוכנית ספורט רדודה!
    סגור
  • גולן
    בS 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא צער בעלי חיים
    סגור
  • 2.
    חרם:
    אלי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשאין נאמנות וכבוד לדגל ולההמנון לא צריכים כדורגלנים בנבחרת ולא משנה מוצאם.
    סגור
  • 1.
    מיקבץ שחקני הכדורגל שהפכו לכהניסטים.... 1940. עולב (ל"ת)
    anj 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • קופמן
    MASONY 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תודה לאל, " מיקבצים " כאלה רבים במדינה ומתרבים מפיגוע לפיגוע ! גם הנוצרים היו " מקבץ " ברומי בתחילה, אבל בסוף - כל האימפריה הרומית התנצרה ! הבנת זאת איש " נאור ותרבותי "?
    סגור