טלוויזיה

חתונה ממבט ראשון לאנשים עם מוגבלויות? זו תשובת קשת

הפקת חתונה ממבט ראשון הגיבה לפניית בית הגלגלים בעניין שילוב בעלי מוגבלויות בפורמט המצליח. לפי התגובה שהגיעה לידי אייס, בקשת טוענים, " שואפים לייצג את כלל האוכלוסיה בתכנים"
מערכת ice |  3
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
חתונה ממבט ראשון צפויה לשלב אנשים בעלי מוגבלויות בתוכנית? אחרי שבשבוע שעבר פורסם כי הפקת התוכנית קיבלה פניה מבית הגלגלים, לשילוב אנשים בעלי מוגבלויות בתוכנית השידוכים, לאייס הגיעה תגובת ההפקה בעניין.
התשובה שסיפקה קשת לפניה זו, ושהגיעה לידי "אייס" היום, גורסת כי, "הסוגיה שצפה ללא ספק מלווה אותנו בליהוק ופירמוט תוכניות כמו חתונה ממבט ראשון, הן בפיתוחים חדשים של קשת וגם בשאר התוכניות שעל המסך במהלך כל יום השידורים".
עוד נכתב כי, "המטרה העיקרית שלנו היא לייצג את כלל האוכלוסיה בתכנים המובאים על המסך, שכוללת גם אנשים עם מוגבלויות מכתבך הועבר למנהלי התוכניות שלנו שיכירו את הפרויקט הספציפי שלכם וידעו ליצור קשר ישיר". 
נזכיר כי הנושא מגיע ברקע הביקורות הקשות שסופגת התוכנית. ערן סויסה פרסם בסוף השבוע שעבר תחקיר מקיף על חוויותיהם הקשות של משתתפי חתונה ממבט ראשון שבחרו להיחשף בפניו. סויסה דיווח כבר במהלך השבוע בעמוד האינסטגרם שלו, הקדמות לפרסום וחשף חלק מהטענות שנפרשו בפניו, מה שרק גרם לפניות נוספות  בנושא במהלך השבוע.
 
בין היתר פרסם כי הוא מקבל פניות רבות ממשתתפי עבר בתוכנית. המשתתפים שפנו אליו חשפו בדומה לממצאי התחקיר, חוויות קשות מהתהליך שעברו עם ההפקה.
רגע לפני צאת התחקיר הוא מחדד בעמוד האינסטגרם שלו, "תחקיר אחד שבו מספרים קרוב לעשרים משתתפי ״חתונמי״ (ומתנצל בפני אלה שעדיין לא הספקתי לחזור אליהם) על המשבר הקשה שנגרם כתוצאה מהשתתפות בתוכנית. זו לא כתבה על עריכה מגמתית ״כי זה מקובל בריאליטי״, אלא כתבה על הרבה אנשים שהגיעו למצוא אהבה ויצאו משם עם פצע וטראומה לכל החיים וחושפים את זה כאן לראשונה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חשיפה מאתגרת
    יעל 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להעמיס עליהם משהו נוסף, גם ככה קשה להם נפשית
    סגור
  • 2.
    בושות
    ?? 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכול אופן האנשים שבאים לתוכנית כניראה לא מודעים שהם עושים מעצמם צחוק כעשר כול התוכנית וההצגות מאחורי הקלעים זה לא יאומן /? מיילא התוכנית היתה מבוססת על מציעת אהבות אמיתית עז היה לתוכנית פוטנצעל ענק בצופים תחשבו על הרעיון שהתוכנית תיהייה אמיתית ולא מזוייפת
    סגור
  • 1.
    אומרים אנשים עם מוגבלות ולא אנשים בעלי מוגבלות
    עדן 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רמה נמוכה
    סגור