טלוויזיה

כאן 11 חושפת: זו התוכנית החדשה שצפויה לעלות לשידור

תאגיד השידור חושף הצצה ראשונה לסדרת הדרמה לנוער שצפויה לעלות לשידור החל מיולי הקרוב, ובמרכזה נושא השילוב של בעלי מוגבלויות בחברה. צפו בהצצה לסדרה
מערכת ice |  2
כאן 11 (צילום יח"צ)
דרמת מתח חדשה לנוער צפויה לעלות בכאן 11 בתחילת החודש הבא. הסדרה עוסקת בנוער עם צרכים מיוחדים ומשלבת צעירים עם צרכים מיוחדים ונוער על הרצף האוטיסטי, כחלק מצוות השחקנים ויצירת הסדרה. דרך סיפורן של הדמויות הראשיות ומשפחותיהן המיוחדות, מעודדת הסדרה לקבלת האחר ומוכיחה כי כולנו שותפים לאותן מורכבויות, חברויות ואהבות.
בסדרה משתתפים: בר מיניאלי אלה מלאכי, רועי רשף ,תום אמסלם, נועה אסטנג'לוב, אופק פסח, ליהי טולדנו, דנה לב, ענת הראל, מיטל טרבלסי, אלון חמאווי, רננה רז, עודד לאופולד, עדי אלון ורבים נוספים.
 
הסדרה עוקבת אחר מאיה (17) ולוגרית פופולארית, הנבחרת כפרזנטורית של מותג אופנה, ביחד עם בן זוגה הטניסאי, ומתכוננת לקיץ מושלם. כל זה משתנה כשהיא נאלצת להתחיל ללוות את אחותה האוטיסטית אלונה (15) ציירת וחובבת שייט לקייטנת שייט לנוער עם צרכים מיוחדים. בקייטנה, מאיה מתקרבת לאלונה אחרי שנים של ניכור וריחוק ומתאהבת במדריך השייט שלה, שגם הוא אח לאוטיסט. העולם החדש שנפתח בפניה משנה את מסלול חייה, אך גם מסבך אותה בסודות ושקרים שישפיעו על כל הסובבים אותה.
 
במרכז הסדרה עומדות שתי גיבורות נשיות חזקות ומעוררות השראה. הסדרה מפנה זרקור אל נוער עם מוגבלויות ומדגישה את קבלת האחר והכלתו בחברה מזווית ייחודית שלא נראתה עד כה בסדרות נוער. עלילות הסדרה נעות בין עולמם הצבעוני של מאיה וחבריה משפיעני הרשת (שעסוקים בחיי אהבה סוערים וצבירת עוקבים ולייקים), לבין חייה של אלונה, כנערה על הרצף, שמוקפת בחברים עם צרכים מיוחדים ומנסה לנווט את דרכה בעולם גדול ומאיים.
הסדרה משלבת שחקנים עם צרכים מיוחדים בקאסט ויועצת תסריט עם אוטיזם בצוות הכתיבה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה צריך ערוץ טלוויזיה ציבורי
    אלון 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו בדיוק הסיבה למה צריך ערוץ שידור ציבורי. ספק אם ערוץ מסחרי היה מממן הפקה עם מסר חינוכי חשוב כמו זה.
    סגור
  • 1.
    נראה לי אפשר להתקדם מתמונת ה״כאן בהקמה״ הקבועה שלכם (ל"ת)
    gri 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור