טלוויזיה

כוכבת חתונה ממבט ראשון מצאה אהבה: בזוגיות עם אישה

התכנית ייאשה אותה? ערן סוויסה מדווח כי אחת הכלות מתכנית הריאליטי הפופולרית נמצאת בזוגיות מזה זמן רב עם אישה, כשהשתיים חוששות להיחשף מפאת "תפקידה הרגיש" של בת הזוג
מערכת ice |  7
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
התכנית "חתונה ממבט ראשון" זכתה ללא מעט ביקורות בתקופה האחרונה, בעיקר לנוכח התחקיר המסעיר של ערן סוויסה בישראל היום אודות הנעשה מאחורי הקלעים של הריאליטי המצליח, אך עושה רושם שלידיעה שכזאת, איש לא ציפה. 
ערן סוויסה מדווח היום (שלישי) כי אחת המשתתפות "הבולטות" של התכנית הפופולרית במהלך העונות מצאה אהבה, כשעל פי מקורבים לאותה משתתפת, מדובר דווקא באישה. העיתונאי לא חשף את שמה של המתמודדת, אך כן ציין כי על פי אותם מקורבים, השתיים נפגשו במקרה והתאהבו. 
עוד על פי סוויסה, השתיים שומרות על הזוגיות שלהן בסודיות מפאת "תפקידה הרגיש" של בת זוגה של משתתפת חתונה ממבט ראשון, כשהן נזהרות שלא להיתפס במצלמת העדשה של צלמי הפפראצי. 
מהפקת התוכנית נמסר: "הפקת 'חתונה ממבט ראשון' מבוססת על פורמט טלוויזיוני מצליח המשודר במספר רב של מדינות ברחבי העולם. צוות עורכי התוכנית פועל כדי להביא לצופים בבית את הסיפור האותנטי של כל זוג על כל מורכבויותיו, כמו בחיים. משתתפי התוכנית בחרו בתהליך ומודעים לחשיפה הטלוויזיונית הכרוכה בכך, לאחר שעברו תהליך מיון וסינון קפדני על ידי צוות פסיכולוגים חיצוני ובלתי תלוי שבודק, בין היתר, את יכולתם להתמודד עם החשיפה. מטעמי צנעת הפרט לא נוכל להתייחס באופן פרטני לטענות. נבהיר כי המשתתפים יכולים לפרוש בכל עת בטרם מלאו 42 יום באם ירצו בכך, ולראייה הזוג האחרון שבחר לסיים השבוע את התהליך לאחר 16 יום בלבד. באשר למומחי התוכנית - ד"ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד"ר מעיין בוימן משיטה - יודגש כי הנאמנות והמחויבות של השלושה, במהלך העונה כולה, היא בראש ובראשונה למשתתפים מתחילת התהליך ועד סופו. בין היתר, בסעיף הראשון בחוזה שלהם עם הפקת התוכנית נכתב: 'המומחים יפעלו לזיווג המשתתפים על פי מיטב שיקול הדעת האישי והמקצועי. בבואם לעשות כן, מתחייבים המומחים כי ינהגו בתום לב, באופן ראוי, מוסרי ואתי, ולא יכניסו שיקולים חיצוניים להחלטתם'.
"זכות הקיום של התוכנית מבוססת על כך שייווצר חיבור של ממש בין בני הזוג. כל ניסיון לטעון כי התאמות זוגיות שאינן מצליחות נעשות במכוון ולמטרות רייטינג הינו חוטא למציאות. למען האמת, נתוני הרייטינג אף מלמדים שזוגות שאינם מתאימים מייצרים פחות רייטינג. הפקת התוכנית עושה ככל שביכולתה כדי שיצאו זוגות מתאימים בכל עונה, יחד עם המשתתפים עצמם. כמו במציאות, החיים הם מורכבים, ומורכבות זו באה לידי ביטוי על גבי המסך".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ערן סויוסה
    יואב 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר את התחקיר שעשו על אבא שלו במיתחזים הוא משתיק אולי תפרסם גם על זה משהו
    סגור
  • 6.
    מעיין (ל"ת)
    טל 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בלבול מוח (ל"ת)
    בלבול מוח 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    תפסיקו או אל תכתבו
    שרה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה כתבה ריקה מתוכן, מה זה גנוןנלנחש מי זו, או שתרשמו מי, או שאל תכתבו כתבה כזו
    סגור
  • 3.
    מומחי התכנית נראים ונשמעים כמו ילדים בני 5 ואני כנראה מ
    דנה 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מומחי התכנית חחחחחחחח כל פעם שזיפזפתי ובמקרה ראיתי את הליצנים צחקתי באיזה חשיבות עצמית הם מנהלים את הפנל כאילו מי ישמע איזה מומחים מזכיר את בנט שהרס את המדינה בגלל יוהרה וטיפשות
    סגור
  • 2.
    חתונה ממבט ראשון
    זואי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה זה צריך לעניין את עם ישראל מי יוצאת עם מי ...ערן סויסה אתה משעמם ממש
    סגור
  • 1.
    חתונמי
    שילה 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם זה נכון שאחת המתמודדות נמצאת בקשר עם אישה היו צפוייה להענש ולשלם קנס על נוכלות ופגיעה נפשית במיתמודד שכביכול בעלה בתוכנית
    סגור