טלוויזיה

מגישת חדשות 12 מרגשת: "נורא לנסות להציל את אבא"

המגישה שנמצאת בחופשת לידה, יעל אודם, שיתפה פוסט נוקב על הסובלים מפוסט טראומה בו נכתב: "על השולחן יש עיתון עם הכתבה התורנית על איך אגף השיקום של משרד הבטחון חיסל אדם נוסף שהגן על הילדים שלנו. סתם הגן, סתם נפצע, סתם התאבד. פחות אחד לטפל בו"
מערכת ice |  4
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
יעל אודם רק לאחרונה יצאה מחדר הלידה אחרי הלידה הקשה של ביתה הרביעית ונראה כי הנושאים הקרובים לליבה מקבלים הרבה יותר במה ברשת החברתית כשהיא מנצלת את הזמן למחות את עוולות כלפי הציבור.
אודם כתבה: "נמאס לשמוע את עלילות אגף השיקום, אה? אתם הרי כבר מכירים את הנרטיב בעל פה. אבל לפני שאתם מדפדפים הלאה, תחשבו כמה זה נורא לנסות להציל את אבא שלכם כשהאגף הזה, הוא חבל ההצלה היחיד שלו. בעצם אולי חוט תפירה. ים רגב כותב: או שניתן להם עוד בנזין לשפוך על עצמם או שנמלא את המחסנית בעוד כדורים שיתקעו לעצמם בראש".
 
עוד הוסיפה: "הם מציקים, הם חלשים, הם לא מפסיקים להתקשר, הם נשמעים אותו דבר, מטרידים כאלה. אולי אם נעביר אותם ועדה ונבקש שיוכיחו שהשאירו חתיכה מהמוח שלהם על איזה הר בדרום ואז זה יעבוד. זה מה שיגרום להם לקחת אקדח ולגמור את עצמם. אם לא הועדה, אולי נבקש מהם עוד טופס שלוקח 40 יום להשיג. הם יחכו מעל לשעתיים שיענו להם בטלפון או שבוע שיחזירו מייל, ממילא אין להם את המספר הישיר של אף עובד כאן. אין סיכוי שישיגו את העובדת הסוציאלית. כל זה בטוח יעזור להם לשפוך על עצמם ג׳ריקן בנזין".
אודם המשיכה: "אפשר גם לבקש מהם לערער על אחוזי הנכות ש״קיבלו״. זה יכול לקרות רק עם עורך דין שעולה מלא כסף וזמן ממוצע של 3-4 שנים אחרי שהם יעברו תחקירים שיאלצו אותם לתאר בפירוט איך הצליחו לגרור את הגוף שלהם שנחתך לשניים מתחת לסלע ולהשיג קצת צל עד שיגיעו כוחות הסיוע. אין כמו לחזור שוב ושוב לרגעים האלה שבהם התהפכו להם החיים. רק הבקשה הזו תגרום לראש של ה״מוצציי כספים״ האלה להתפוצץ. אפילו כדורים למחסנית נצליח לחסוך בדרך הזאת. על השולחן יש עיתון עם הכתבה התורנית על איך אגף השיקום של משרד הבטחון חיסל אדם נוסף שהגן על הילדים שלנו. סתם הגן, סתם נפצע, סתם התאבד. פחות אחד לטפל בו".
לסיום כתבה: ״כדור אחד הרג את שניהם״ ככותרת לכתבה הזו זאת טעות. ״כדור אחד הרג אחד ואגף אחד הרג את השני״ הייתה צריכה להיות הכותרת. כמו כל הכתבות הבאמת חשובות האלה, גם זו מפספסת את המטרה- שמונים אחוז מהכתבה אמור לתאר את הסיבה להתאבדות שהיא בהחלט לא הפציעה, אלא הטיפול המתעלל והמביש שאנחנו חווים מול אגף השיקום ולא, הבנזין של איציק לא עשה מהפך כמו שהם רוצים שכולנו נחשוב. מאחורי השולחן עם העיתון והכתבה התורנית יש שתי נכדות שלו. של זה שמוצץ כסף מהמדינה כדי לחיות חיים בינוניים ומטה. אני כבר כמה שנים פוחד שיום אחד אצטרך להסביר להן שסבא לא מת בשיבה טובה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה הכתבה עצובה ככה חשובה (ל"ת)
    יואב ג 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אתם לא תאהבו את זה.
    משנה תורן 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הרבה יותר גרוע מסתם התעללות בירוקרטית. אני מדבר על השפלות, שיסוי נכים זה בזה,,,,כל מה שכתוב ב1984. מיקוואלי וקפקא במחול של אדישות חולנית. ואני משתמש במילה "חולנית. אחרי הרבה שנים נשארתי אם השאלה עבור מה ועבור מי נלחמנו? ועצה טובה. אל תלכו לשם.
    סגור
  • 2.
    לזיכרו של אחי היחיד איציק חן ועוד 12 הלומים השנה
    סיגל 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אגף הרצח וההרס,מטורללי נפש מטפלים בלוחמים!!!הראש מסריח מלמעלה, אל תאמינו לקמיינים ולתגובות שלהם את כספי הפצועים הם מוציאים על משכורות ותיקשורת!!! ראש האגף מרוויחה כ 100000 שקל בחודש!! למה?עבור מה? עובדת מדינה!!!תנו לפצועים את הכספים שמגיעים להם ונימצאים באגף!! גנבים פושעים!!!!
    סגור
  • 1.
    מדינה אוכלת יושביה
    א 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתנצלת בפניכם לוחמים יקרים ולוחמות יקרות על היחס המבזה והמשפיל אשר אתם מקבלים ממי שמקבל שכר על מנת לבתר את נפשכם המיוסרת בעודם יושבים במזגן במשרדם,אותם גופים שאמורים להגן עליכם בגופם כפי שהגנתם אתם. אותם גופים שמייסרים נכים,קשישים,ניצולי שואה ומונעים מהם איכות חיים ומזור לנשמה.
    סגור