טלוויזיה

מייק טייסון זועם: "ראשים יעופו בגלל זה"

אגדת האגרוף מייק טייסון טוען ששירות הסטרימנג הולו גנבו את סיפור חייו בסדרה חדשה ומשווה את השירות לנושי עבדים

מערכת ice | 
מייק טייסון (צילום מתוך האינסטגרם)
מייק טייסון שוב נכנס לזירה ותוקף את  המיני- סדרה המוגבלת המתוכננת של הולו על חייו. אלוף האיגרוף לשעבר במשקל כבד התבטא ברשתות החברתיות בביקורת חריפה על שירות הסטרימינג כנגד הסדרה הביוגרפית "מייק", בכיכובו של  טרוואנטה רודס בתפקיד הראשי, העוסקת בסיפור חייו של טייסון וצפוייה לעלות ב25 באוגוסט.
 
טייסון טען שהולו "גנב את סיפור חיי", והדגיש שהוא לא היה מעורב או קיבל פיצוי כספי על הפרויקט הביוגרפי. הוא כתב פוסט באינסטגרם בשבת עם ההודעה, "הולו היא גרסת הסטרימינג של אדון העבדים" גם הוסיף, "אל תתנו להולו להטעות אתכם. אני לא תומך בסיפור שלהם על החיים שלי. זה לא 1822. זה 2022. הם גנבו לי את סיפור החיים ולא שילמו לי. למנהלי הולו אני רק כ*ושי".
טייסון גם שיתף את מחשבותיו באמצעות מספר פוסטים בטוויטר באותו יום, עם הודעה אחת שקראה: "הולו גנבה את הסיפור שלי. הם גוליית ואני דוד. ראשים יתגלגלו בגלל זה". בציוץ מאוחר יותר נכתב, "המודל של הולו הוא גניבת זכויות חיים של ידוענים הוא חמדני עד מאוד". מוקדם יותר השנה התבטאה גם פמלה אנדרסון בכעס ובחוסר קבלה כנגד הסדרה הביוגרפית "טומי ופאם" שהופקה גם היא ברשת הולו ועוסקת בפרשת קלטת הסקס של אנדרסון באמצע שנות ה-90'.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה