טלוויזיה

FREETV לקראת השקה: חודש ניסיון חינם, ערוץ 14 בפנים

אפליקציית FreeTv בדרך להשקה, כאשר בחנות האפליקציות בטלוויזיה כבר ניתן לראות את התצוגה המקדימה של הסטרימינג שבינתיים פתוח למשתמשים רשומים בלבד. ברגע ההשקה יינתן חודש ראשון חינם - גם לחבילת הספורט. כלל ערוצי הברודקאסט יהיו כולל ערוץ 14 | כל הפרטים
מערכת ice |  6
יעקב נדבורני (צילום רמי זרנגר Magma Images)
לאחר הרבה חרושת שמועות, קשת ו-RGE מתקרבים להשקת הסטרימינג המסקרן FREETV, וזאת על רקע הציפייה להחלטת בג"ץ סביב העתירה של HOT נגד החלטת הרשות השנייה לאשרר את פתיחת הסטרימינג שעתיד לשנות את שוק הטלוויזיה הישראלי.
בקשת כבר לא מחכים וכבר התחילו להעלות גרסת ניסיון לחנות האפליקציות בטלוויזיה, בינתיים רק למנויים בלבד לבדיקת האפליקציה בטרם תצא לציבור, אך כבר ניתן להתרשם שיציעו חודש ניסיון חינם ללא עלות כדי להתרשם.
בדף האפליקציה נכתב באופן לא מסודר עדיין ולא מהודק מספיק: "מוכנים להשתחרר? FreeTv החופש בידיים שלכם. שירות הטלוויזיה החדשני והמתקדם בישראל, כולל מגוון רחב של ערוצים: כלל ערוצי הברודקאסט הישראלים, חבילה רחבה של ערוצי ספורט, שפע ערוצי ילדים, מגוון רחב של ערוצי בידור, וספריית VOD גדולה של סרטים וסדרות ישראליות ובינלאומיות. אז למה לחכות? קחו חודש התנסות ללא עלות עלינו ותרגישו חופשי". בפריטיוי  אם כך יעלו כלל ערוצי הברודקאסט, כולל ערוץ 14.
 
בדומה לשירותי טלוויזיה רבים, גם כאן יינתנו קטגוריות לחלוקת צפייה או המלצות כמו "המלצת העורך", הכי ישראלי" וכדומה. כך תוכלו לצפות גם בספיישל עבר של אדיר מילר, סטנדאפ של אבי נוסבאום, מירוץ בודפשט של פורמולה 1 והסרטים "גבעת חלפון אינה עונה", "מחילה" ועוד. בעת בחירת התוכן, כמו למשל סרט, תוכלו לצפות בטריילר, לקבל פרטים נוספים ומה מומלץ עבורך בעקבות הצפייה בסרט זה.
על פי מדיניות הפרטיות, נכון לעתה, כדי להירשם לסטרימינג תיאלצו להביא כמה פרטים: שם, כתובת, מספר טלפון, שם משתמש, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, מין, כתובת דוא"ל, אמצעי תשלום וכו' יש לשים לב שחלק מהמידע שתמסרו בעת ההרשמה יישמר גם אם לא תסיימו את תהליך ההרשמה לשירות.
נזכיר, ביוני שנה שעברה, מנכ"ל הסטרימינג, יעקב נדבורני, חשף כי המחיר יעמוד על כמה עשרות שקלים אך "מהצד הנמוך" וכפי הנראה במחיר שיהווה תחרות לדיסני פלוס שמכרו מינוי במעמד ההשקה ב-40 שקל. בתוך כך, כחלק מהמאבק בהוט, בקשת דורשים מהחברה להסיר את תכני ה-VOD מהכבלים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יופי אוד תחרות לאט לאט חברות חדשות
    free tv 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחכה לה HBO Max ואוד ניהיה מסודרים הפרי טיוי זה דבר טוב שיש תחרות לפחות זה דבר משמח מאוד
    סגור
  • 4.
    פרופילים
    אורון 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו פרופילים באפליקציה בנייד ובטלוויזיה החכמה?
    סגור
  • 3.
    Free זה לא רק חינם, זה גם אומר חופשי (ל"ת)
    אנגלית 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    Freetv
    מת מצחוק 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן כמו כל דבר שאנו עושים גם פה יש בעיה כתוב freetv נורא מוזר שזה לא ככה freetv זה אתר סדרות
    סגור
  • 1.
    FreeTv איפה החינם בשם? (ל"ת)
    משה 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • סתם שקרנים, זה כאילו בלי כבלים
    אין חינם 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר לחינם או למציאות מי שהגה והחליט על השם חרטטן מקצועי רק בגלל זה לא שווה להתקרב לשירות כזה. כי גם 50 שקלים יהיו 80. ככה זה מתחיל. וגם האינטרנט מגיע אלינו לבית בכבל סיב אז לא free ולא נעליים.
    סגור