טלוויזיה

מנכ"ל FREETV חושף: כמה יעלה הסטרימינג של קשת ו-RGE?

כמה יעלה מיזם הסטרימינג המסקרן של קשת ו-RGE? בעוד בדיסני מציעים בזמן ההשקה 39.90 שקל, מנכ"ל FREETV רומז כי המחיר החודשי יהיה אכן כמה עשרות שקלים בודדים אך במחיר גבוה במקצת מדיסני
מערכת ice |  3
יעקב נדבורני (צילום רמי זרנגר Magma Images)
על רקע השקת דיסני פלוס היום (חמישי) בישראל, התראיין מנכ"ל FREETV, יעקב נדבורני, וחשף אומדן ראשוני לתשלום החודשי של מיזם הסטרימינג המסקרן של קשת ו-RGE שעולה לכותרות בעקבות דחיית השקתו בגלל בירוקרטיה לכאורה של הרשות השנייה.
כאמור, לאחר ציפייה ארוכה, שירות הסטרימינג של דיסני - דיסני פלוס - מושק היום בישראל, עם יותר מאלף סרטים, מאות סדרות ו-120 תכנים מקוריים בלעדיים של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל גי'אוגרפיק ועוד.
למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים.
המחיר של דיסני פלוס בזמן ההשקה עומד על 39.90 שקל לחודש או 399 לשנה של מינוי בתשלום שנתי. חברת yes תספק חצי שנה חינם לשירות של דיסני דרך קיזוז מדמי המנוי החודשיים. 
 
מנכ"ל FREETV, יעקב נדבורני, התראיין הבוקר למשחקי הכיס של שאול אמסטרדמסקי וליאל קייזר בכאן רשת ב' ואמר כי התשלום החודשי למיזם הסטרימינג של קשת ו-RGE יהיה "עשרות שקלים בודדים מהצד הנמוך". לשאלת המראיינים אם יהיה תשלום שמטרתו להתחרות בדיסני, נדבורני הכחיש שהמחיר יהיה נמוך יותר ואמר כי יהיה "באזורים של דיסני", וכי הסטרימינג מטרתו אינה להתחרות בהם, ואולי רמז כי המחיר יהיה גבוה יותר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מחכים בקוצר רוח
    שיר 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף אפליקציה בחינם
    סגור
  • 2.
    שמעתי את יעקב ברדיו ברשת ב
    יוסי 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המודל הכלכלי זה שלם הרבה קבל כלום (כמו בפרטנר) חושבים שאנשים ישלמו על תוכן בסיס 50 שקלים ויוסיפו נטפליקס ודיסני לחבילה שלהם. ההסר של השם FREE להשתחרר מהכבלים? זה הרעיון? קצת הטעיה. דברו עברית תקראו לזה "טלויזיהב50שח" ובוקר טוב לכם סלקום פרטנר הקדימו אתכם בעשור השתחרננו מהוט כבר זמן עכשיו. תהיו אטרקטיביים
    סגור
  • 1.
    למה לזה free אם זה עשרות שקלים
    שרית 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    40 ש"ח יקר לשירות
    סגור