טלוויזיה

כאן בדרך לסדרה טורקית? זו העסקה המפתיעה שנחתמה

רגע אחרי שדווח על דריסת רגל טלוויזיונית ישראלית ראשונה בסעודיה, בכאן מודיעים על הישג בינלאומי נוסף עם עסקת תוכן נוספת שמתבצעת לראשונה
מערכת ice |  1
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
תאגיד השידור כאן בהישג בינלאומי מרשים נוסף, רק יומיים אחרי הדיווח על מכירת סדרה לרשות השידור הסעודית. הבוקר מדווחים בתאגיד על עסקה נוספת עם מכירת זכויות שידור לטורקיה.
סדרת הדרמה המקורית של כאן חינוכית "מיוחדת" - העוסקת בעולמם של בני נוער עם צרכים מיוחדים ונוער על הרצף האוטיסטי- נמכרה לרשת השידור הטורקית Kanal D. בכך, לראשונה ישודר בטורקיה עיבוד מקומי לסדרת דרמה ישראלית מקורית. המכירה נעשתה על ידי חברת ארמוזה פורמטס.
סדרת הדרמה "מיוחדת", ששודרה בכאן חינוכית, תקרא בגרסתה הטורקית – Dönence  הסדרה תשודר בטורקיה החל מתאריך 4.7.23 בפריים טיים של KANAL D , אחד הערוצים המסחריים המובילים במדינה.
ב"מיוחדת" משתתפים: בר מיניאלי, אלה מלאכי, רועי רשף, תום אמסלם, נועה אסטנג'לוב, אופק פסח, ליהי טולדנו, פלא רז, יעל ליפשיץ, דנה לב, ענת הראל, מיטל טרבלסי, אלון חמאווי, רננה רז, עודד לאופולד, עדי אלון ורבים נוספים.
עומר מנור, מנהל כאן חינוכית התייחסה להישג ומסרה: "אחרי שסחפנו את אהדת הילדים ופרסי האקדמיה הישראלית, אנחנו גאים להביא את הבשורה גם לצופים הצעירים בעולם כולו".
 
נזכיר כי בתחילת השבוע דווח כי סדרת הדוקו "נבואת קסנדרה" של כאן 11 נמכרה לרשת השידור הסעודית MBC. מדובר בפעם הראשונה שזכויות השידור של סדרת טלוויזיה ישראלית נמכרת לרשת שידור סעודית. את הליך המכירה בין הצדדים הוביל דיויד טולדנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי סדרת הנוער הראשונה שתשודר בעיבוד טורקי
    עקיבא 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כבר עלה בהצלחה עיבוד טלוויזוני טורקי לסדרת הדרמה ״שטיסל״…
    סגור