טלוויזיה

ליאור שליין ודניאל עמרם: הסטרימינג של ניר צוק יוצא לדרך

כפי שחשפנו ב-ice: הסטרימינג של ליאור שליין ומודי פרידמן יוצא לדרך בהשקעת ענק של המיליארדר הישראלי ניר צוק שמסתער על השוק הישראלי: מבנק esh ועד חברת תעופה חדשה "אייר חיפה". מאחורי הקלעים של הסטרימינג: טלי בן עובדיה, שילה דה בר ומתן דרורי, שם חדש סוף סוף: רלוונט (relevant) - וגם אושיית רשת מפתיעה שמצטרף לחגיגה
מערכת ice |  3
ליאור שליין וניר צוק (צילום מסך רשת 13, יוטיוב)
שנת 2023 תיזכר כשנה של דרמות בשוק הטלוויזיה הישראלי: מעליית freetv, ועד הרפורמה של שר התקשורת שלמה קרעי, ועתה גם עם הסטרימינג החדש שמתעתד לטלטל את שוק הטלוויזיה הישראלי: relevant (רלוונט) של ליאור שליין, שיוצא לדרך ממש בימים אלה ויושק רשמית ממש בקרוב, כפי שחשפנו כבר ב-ice לראשונה.
אם עד כה היו אלה ליקוטי מידע שהודלפו ודיווחים, עתה אפשר לראות רשמית את הדף הרשמי של הסטרימינג החדש שמנסה להביא משהו חדש, או כלשונם: "כשהמציאות משתנה בכל רגע, גם הדרך בה מספרים את הסיפור חייבת להשתנות. בקרוב: רלוונט!".

הלוגו החדש של הסטרימינג מבית היוצר של ניר צוק וליאור שליין
מאחורי הקלעים כבר מתכננים את הסטרימינג אנשי מקצוע מנוסים: מאחראית על פיתוח התוכן טלי בן עובדיה, ועד עורך ידיעות אחרונות לשעבר שילה דה בר. גם מתן דרורי ראש מחלקת הדיגיטל לשעבר של התאגיד שעזב על רקע התחקיר - נמצא. ליאור שליין ומודי פרידמן מנכ"ל RGE לשעבר שהקימו את חברת "פרי הדר תקשורת" העומדת מאחורי המיזם, מצאו משקיע ענק בדמותו של ניר צוק, שעל פי כמה גורמים יש להם "יד חופשית" ותקציב המוערך בעשרות מיליוני דולרים כדי לטלטל את שוק הטלוויזיה הישראלי, ובעיקר כדי להתחרות בכוכב העולה מבית קשת ו-RGE, הלא הוא freetv.
 
אולם בשונה מפריטיויי, ברלוונט הולכים על הזיהוי הישראלי בצריכת אקטואליה: חדשות, חדשות, חדשות. שליין כמובן יביא את הפן האקטואלי החד בשילוב סאטירה, אולם במיזם החדש מתכננים גם לתקוף את עולמות הכלכלה "אנשים חדים וסקרנים שהבורסה ושוק ההון מרתקים אותם ושיודעים איך לספר סיפור" - נכתב במודעת הדרושים.
בסטרימינג ינסו להביא את כוחות הרשת למיזם החדש, וגם שמו של דניאל עמרם מובא כחלק ממאגר הטאלנאטים שיגוייסו, וכמובן עוד הפתעות שנחשוף בימים הקרובים.
כזכור, זהו המיזם השני המשמעותי של צוק בתקופה האחרונה עם הקמתו של בנק esh שגם היה מאחורי הקלעים במשך תקופה ארוכה. צוק היה הגורם המרכזי מאחורי הקמת הבנק החדש, שלמעשה רק לאחר שהיזם הבטיח כי יגביר את מעורבותו בבנק - ניתן לו הרישיון הרגולטורי המיוחל. לאחר כמעט שני עשורים בנכר, צוק חזר כזכור לפני שלוש שנים לגור בישראל בתל אביב, ונראה שבינתיים המטרה שלו ברורה: הסתערות על כוחות חזקים במשק הישראלי מבנק חדש ועד גוף תקשורת תחתיו. על הדרך הוא גם משיק חברת תעופה חדשה בשם "אייר חיפה" יחד עם מנכ"ל אל על לשעבר גונן אוסישקין.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך אפשר לתרום להם כסף???? (ל"ת)
    חיים 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תחת
    חיים 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניין שני פרצופי תחת !!!
    סגור
  • 1.
    עוד תעמולה סמולנית. יש מספיק (ל"ת)
    חיים בסרט 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור