שיווק ופרסום
סיטימדיה ופובליסיס משלבים כוחות – העסקה שמחוללת שינוי
שותפות חדשה נרקמה מאחורי הקלעים של תעשיית הפרסום: גוף בינלאומי עם נוכחות מקומית חובר למשרד בוטיק שהולך ותופס תאוצה. המחיר נותר חסוי, אבל ההשלכות עשויות להיות גדולות
למרות כניסתה של פובליסיס, סיטימדיה תמשיך לפעול כיחידה עצמאית, בניהולו של המייסד והמנכ"ל דניאל וינר. לצידו ממשיך לפעול היועץ האסטרטגי מוטי שרף, שהוא גם הבעלים של משרד "שרף תקשורת".
הצעד הנוכחי מאפשר לשני הצדדים למנף יתרונות ייחודיים – מצד אחד ידע וניסיון בין-לאומיים, ומצד שני גישה רעננה ונמרצת לשוק המקומי.
על לקוחות סיטימדיה, שנחשב למשרד בוטיק, נמנים גופים כמו אוניברסיטת תל אביב, הבורסה לניירות ערך ובית ההשקעות מור – שבשיתוף עמו הופק לאחרונה קמפיין עם השגרירה קרן מור והג’ודוקא האולימפי פיטר פלצ’יק.
עוד ב-
למרות שהצדדים שומרים על עמימות בנוגע לנתונים הפיננסיים של העסקה, ברור כי מדובר במהלך משמעותי שעתיד להשפיע על מפת הפרסום בארץ – במיוחד לנוכח האינטגרציה הצפויה בין ניסיון עולמי לגישה חדשנית מקומית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



