שיווק ופרסום

"נבחרת החלומות" של מסי: אגדת הכדורגל חובר לאורקם הישראלית

כוכב ברצלונה ישמש כפרזנטור של החברה בפרויקט לקידום הטכנולוגיה הלבישה שלה, המסייעת ללקויי ראייה בקריאה ובהתמצאות במרחב. לאחרונה הצטלם מסי לקמפיין שיופץ ב-25 שפות בלמעלה מ-40 מדינות 

שרון טל | 
ליאו מסי ואורן בליצבלאו (צילום אורקם)
ליאו מסי, כוכב הכדורגל של ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, חובר לחברת אורקם הישראלית של המייסד ואיש העסקים אמנון שעשוע. במסגרת שיתוף הפעולה, מסי ישמש כפרזנטור של החברה בשורת קמפיינים ויוביל פרויקט חוצה יבשות שיקדם את מכשיר ה-OrCam MyEye, פתרון טכנולוגיה לבישה שפיתחה אורקם עבור לקויי ראייה - המאפשר להם לקרוא טקסטים מעצמים שונים ביניהם: עיתונים, ספרים, סמארטפונים, מסכים ועוד.
במסגרת הפרויקט, מסי יפגוש עיוורים ולקויי ראייה מרחבי העולם במטרה להגשים להם חלום – הזדמנות להכיר את כוכב העל במפגש פנים-אל-פנים, ולקבל ממנו במתנה באופן אישי את  הפתרון הטכנולוגי של אורקם. כחלק מהמהלך, מדי שנה יעניק מסי מכשירי OrCam MyEye לעיוורים ולקויי ראייה מרחבי העולם בעלי סיפורים אישיים מעוררי השראה, ואת חלקם גם יפגוש באופן אישי. אנשים אלו יצטרפו ל"נבחרת החלומות של אורקם" ("OrCam Dream Team"), שמסי יעמוד בראשה. הפרויקט של אורקם נרקם בשיתוף עם קבוצת התקשורת גיתם וחברת התוכן Peach. הקמפיין מופץ ברחבי העולם בלמעלה מ-40 מדינות ובכ-25 שפות.
"תחושה של התרגשות עצומה"
לפני שפרצה מגפת הקורונה נפגש מסי עם 12 לקויי ראייה ממדינות שונות ברחבי העולם. מישראל היה זה אורן בליצבלאו, אתלט ספורט הנכים הישראלי, סגן אלוף אירופה בפארא-טריאתלון בקטגוריית עיוורים (טריאתלון נכים) ושיאן עולם באיש הברזל לעיוורים - שזכה לפגוש את אגדת הכדורגל מארגנטינה ולקבל ממנו את המכשיר באופן אישי. יש לציין כי המפגש עם מסי והענקת המכשיר היו הפתעה גמורה עבור המשתתפים.
מסי העיד שהמעמד נגע לליבו במיוחד: "פגשתי קבוצה של אנשים מדהימים מכל העולם. זה היה רגע קסום ומעורר השראה. הייתה תחושה של התרגשות עצומה באוויר. ראיתי את חברי 'נבחרת החלומות' משתמשים לראשונה ב-OrCam MyEye, והיה לי ברור שהמכשיר הזה ישנה את החיים של כל אחד ואחד מהם. אני גאה להיות השגריר של אורקם ולהביא לשינוי אמיתי בחייהם של אנשים רבים כל כך".

נבחרת החלומות של מסי. צילום: אורקם
פרופסור אמנון שעשוע, מייסד ומנכ"ל משותף באורקם אמר: "זהו רגע מרגש במיוחד עבורי ועבור אורקם. סיפור הקמתה של אורקם הוא בראש ובראשונה סיפור של אנשים – אנשים שמתמודדים עם בעיות ואתגרים אמיתיים בחייהם. המטרה שלנו היא להשתמש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית כחבר וכמלווה, שיסייע לאנשים עם מוגבלויות בזמן אמת, ביומיום. בזכות המכשיר הם יוכלו להיות עצמאיים יותר ולקבל את התמיכה שהם זקוקים לה כדי להשתלב באופן מיטבי בחברה – ובמיוחד בתעסוקה ובמערכות החינוך וההשכלה. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לאנשים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם".
פרופ' שעשוע הוסיף: "אנחנו משוכנעים ששיתוף הפעולה עם מסי – דמות נערצת המוכרת בכל העולם כסמל למימוש הפוטנציאל האישי – יאפשר לנו לגעת במיליוני אנשים שזקוקים לתמיכה ולסיוע".
זיו אבירם ואמנון שעשוע צילום ארקום.jpeg" />
זיו אבירם ואמנון שעשוע. צילום: באדיבות אורקם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה