שיווק ופרסום

מהי הפרסומת הנצפית ביותר בחברה הערבית?

דירוג הפרסומות האהובות בחברה הערבית לחודש נובמבר: קופת חולים מאוחדת במקום הראשון. כך כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice

מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
הפרסומת של "קופת חולים מאוחדת" הינה הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש נובמבר, כך עולה מתוך סקר שנערך על ידי קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice.
הפרסומת המנצחת של מאוחדת, בהובלת משרד הפרסום אסוואק, מזמינה  את חברי הקופה להצטרף לשירות "מאוחדת היברידית", המספקת שירותי רפואה שונים גם בשלט רחוק.
למקום השני הגיעה הפרסומת של לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), הפועלת לקידום ועידוד מבצע חיסוני הילדים בחברה הערבית. מדובר על קמפיין ייעודי שנעשה לטובת הציבור הערבי בישראל.
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא פרסומת של רשת מחסני חשמל, שעלתה לאוויר לרגל חודש הקניות בנובמבר ושלל המבצעים אותם הציעה מחסני חשמל ב Black Friday.
לאחרונה פורסם מתוך מחקר שנערך על ידי חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
 
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה