שיווק ופרסום

חוששים ממתקפת סייבר? זה הפיתוח החדש שהושק

פיילוט חדש של הגנת סייבר יצא לדרך בשיתוף פעולה של Bystronic עם NanoLock לפיתוח פתרונות הגנה בתחום התעשייה, "עוד צעד בדרך להגשמת חזון מפעל העתיד החכם"
מערכת ice | 
פרצת אבטחה (צילום pixabay)
חברת Bystronic העוסקת בתחום מכונות לעיבוד וחיתוך מתכות, מודיעה היום על שיתוף פעולה עם NanoLock Security, חברת סייבר העוסקת בתחום פתרונות אבטחה ברמת המכונה לשוק התשתיות והתעשייה, לפיתוח משותף של פתרונות הגנה חדשניים עבור המערכות של Bystronic.
Bystronic משתפת פעולה עם NanoLock לפיתוח פתרונות הגנה, שיבטיחו את האמינות והיציבות התפעולית של המערכות שלה, כדי למזער את החשיפה של לקוחותיה לאיומי סייבר פוטנציאלים הנובעים ממעבר למפעלים חכמים (Industry 4.0) והפיכת המכונות למחוברות.  החברות צפויות להציג את הפתרון אבטחת המכונות המשותף שפיתחו בתערוכת עיבוד המתכות הבינלאומית  EuroBlech באוקטובר.
אלברטו מרטינס, מנהל דיגיטל ראשי ב-Bystronic: "שיתוף הפעולה הטכנולוגי והעסקי עם NanoLock מאפשר לנו להתקדם עוד צעד בדרך להגשמת חזון מפעל העתיד החכם שהצבנו לעצמנו. בעתיד יוכלו הלקוחות לחבר את המערכות שלהם כהתקנים לשירותי הענן, ולכן אבטחת הסייבר מקבלת משנה חשיבות. NanoLock מציעה פתרון שמבטיח הגנה ממנעד עצום של איומים וללא פגיעה בביצועי המכונות אותן אנחנו מוכרים. החיבור עם NanoLock, מאפשר לנו להעניק שקט נפשי ללקוחותינו, כך שאנו מכסים את כל ההיבטים הקשורים למפעלים החכמים שלהם, ומעניקים את פתרונות אבטחת המכונות הטובים ביותר".
 
ערן פיין, מייסד שותף ומנכ"ל NanoLock: "מפעלים חכמים חייבים לשלב הגנה חזקה ברמת המכונה מפני סיכוני סייבר, מבפנים ומבחוץ, כדי להבטיח את האמינות והיציבות התפעולית של המערכות שלהם. הפתרון שפיתחנו מעניק הגנת Zero Trust למכונות ולמערכות תעשייתיות, מבלי לפגוע בביצועים. אנחנו גאים לשתף פעולה עם Bystronic, ולפתח יחד עמה פתרונות אבטחת מידע למערכות החכמות שלה - ובכך להציב רף גבוה עבור התעשייה כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה