רכב

הקורקינטים מגיעים לראשל"צ: זו החברה שתשתלט על העיר

חברת Bird תפעיל מערך קורקינטים שיתופיים ברחבי ראשל״צ, בשיתוף פעולה עם העירייה. מה יתרום המהלך?
מערכת ice | 
קורקינטים של BIRD (צילום דניס קפל)
עיריית ראשון לציון יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת BIRD להקמת מערך קורקינטים במסגרתו יפוזרו ברחבי העיר מאות כלים שיהוו אלטרנטיבה נוספת לתחבורה ציבורית, דילול של העומס בכבישים והפחתה של הזיהום.
הקורקינטים השיתופיים מגיעים לעיר השלישית בגודלה בישראל: חברת BIRD  הבינלאומית מודיעה על הקמת מערך קורקינטים שיתופיים בעיר ראשל״צ, שיהוו אלטרנטיבה נוספת של תחבורה ציבורית חדשה, נוחה, יעילה וירוקה במטרה להפחית את העומסים והזיהום בכבישים.
 
במסגרת שיתוף הפעולה, יפוזרו בתחילה מאות קורקינטים במוקדים שונים בעיר אותם יהיה ניתן להשכיר באמצעות אפליקציה נוחה ונגישה בעלות שימוש דומה לערים השונות בהן פועלת החברה ברחבי הארץ כגון ת"א, ר"ג, גבעתיים, אילת, קיסריה, חולון, פתח תקווה ועפולה.          
בהמשך, לאחר קבלת נתוני הנסיעות והמסלולים של הכלים מדי חודש, יבחנו בעירייה את הצירים הפופולריים ביותר בהם רכבו תושבי העיר ומנתונים אלה ייגזר התכנון להקמת תשתית ראויה ובטוחה של שבילי האופניים וקורקינטים לצד מוקדי חנייה שבהם ירוכזו הקורקינטים ברחבי העיר.
מנכ"ל BIRD ישראל, יניב ריבלין: "אנחנו ממשיכים את המהפכה ומגיעים לעיר התשיעית בישראל. לאחר למעלה מ - 3 שנות פעילות אנו כבר יודעים לומר כי המוצר שלנו מהווה פתרון מושלם לבעיית הקילומטר האחרון ולנסיעות בתוך העיר. מטרתנו היא להפחית את השימוש ברכב הפרטי ואני בטוח שגם בעיריית ראשון לציון נראה את התוצאות בשטח כפי שאנו רואים בחלקים רבים בישראל בהם אנו פועלים. נמשיך לעשות לילות כימים על מנת להפיץ את הבשורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה