רכב

תקלת ענק בתחבורה הציבורית: האם החיילים יאלצו לשלם מכיסם?

אפליקציית תיקוף הנסיעות בתחבורה הציבורית עבור משרתי צה"ל חווה תקלות קשות. המשמעות: חיילים נאלצים לשלם מכיסם על הנסיעות שמגיעות להם בחינם
מערכת ice |  5
תקלת ענק בתחבורה הציבורית (צילום פלאש 90/ גרשון אלינסון, יוסי אלוני, יחצ)
רפורמת התשלומים בתחבורה הציבורית הביאה בחודשים האחרונים את טכנולוגיית הסריקה כדי להחליף את הרב קו, וכך קרה גם בצה"ל, שהציגו אפליקיצייה ייעודית לחיילים המאפשרת להם את הנסיעות החינמיות להם זכאים כחלק מהת"ש.
אלא שלפי הכתב הצבאי צחי דבוש, תקלה באפליקציה גוררת כשלים בזיהוי מיקום שגורמים בסופו של דבר לתשלום מלא עבור הנסיעה על ידי חיילים המבקשים לנסוע בתחבורה הציבורית.
דבוש צייץ בטוויטר הערב, "לפי האפליקציה החדשה של צה״ל באמצעותה ניתן לנסוע בתחבורה ציבורית - נתניה לא נמצאת בארץ. בכל יום יותר מידי חיילים משלמים מכיסם על נסיעה באוטובוס לצבא - כי צה״ל מנסה לחסוך ומחייב אותם להשתמש באפליקציה עמוסת תקלות ופגמים. בלתי נתפס".
נזכיר כי לאחרונה נודע כי פעילות יישומון "התחנה", תיפסק. האפליקציה, שפיתח משרד התחבורה בשיתוף עם החברה הממשלתית נתיבי איילון, תיסגר החל מתאריך 25/7/2022. היסטוריית הנסיעות והחיובים ביישומון תהיה זמינה לצפייה עד ל-31/8/2022.
"נשמח שתמשיכו לנסוע בתחבורה הציבורית ולשלם עם אחת מאפליקציות התשלום האחרות - רב-פס, מוביט, פנגו וסלופארק המאושרות על ידי משרד התחבורה." נכתב בהודעת משרד התחבורה.
 
משרד התחבורה השקיע כ-4.5 מיליון שקל בפיתוח וסבסוד האפליקציה, שהחלה לפעול לפני כשנה וחצי, אך לבסוף השימוש בה היה מועט - רק בקרב 5% מנוסעי התחבורה הציבורית שילמו דרכה, וכל השאר נשארו באפליקציות המסחריות Anyway, רב-פס, וכמובן מוביט.
למשתמשים, יש לדעת כי במידה ובחרת להשתמש באפליקציה חלופית, עלייך להירשם מחדש, כיוון שפרטי החשבון והמידע האישי לא עוברים בין האפליקציות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אני
    שמ 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחרתי ב1963 בבחירות לכנסת באורי אבנרי למרות שלא הסכמתי ולו במילה אחת מדבריו בעניין הערבים.הוא הבטיח נסיעת חינם באוטובסים לכל חיילי צה"ל במדים והצגת פנקס חוגר לנהג.וקיים.
    סגור
  • 4.
    מה זה רב פס ??? (ל"ת)
    אילן 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    זה אפילו לא אפליקציה!
    אפ 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיילים צריכים לתקף נסיעות באתר אינטרנט. עליתי על האוטובוס ורציתי לתקף, ולקח לי חצי שעה להירשם ולהצליח לתת את כל האישורים וההרשאות שצריך. ואני בד"כ מבין טכנולוגיה, ובכל אתר אחר אני מצליח
    סגור
  • 2.
    השרה הכי קרוב ההיסטוריה
    רוי 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    רפורמת בזיון לטרלל את האזרחים!
    427 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי ככה יהיה קשה לערבים לעשות פיגועים בתחבורה ציבורית מכל הבלגן של רק לעלות לאוטובוס... איזו טרללת הזויה ולא יעילה!
    סגור