קריירה ולימודים

האישה הזאת עשתה מיליארדים מהתחביב שלה

רייצ'ל דרורי, שהקימה חברה המשווקת פירות קפואים לשייקים, מוערכת היום ב-350 מיליון דולר ונחשבת לאחת מבין "100 הנשים העשירות בארה"ב בזכות עצמן"
מערכת ice |  3
רייצל דרורי (צילום אינסטגרם)

בשנת 2015 החליטה רייצ'ל דרורי, אמריקאית בשנות ה-30 לחייה, להפוך את התחביב להכין שייקים בבית עבור משפחה וחברים לחברת " Daily Harvest" המספקת משלוחים של פירות קפואים. עד מהרה התברר ההימור כנכון שהחברה שגובה מחיר מנוי של 90 דולר לשבוע, הצליחה לייצר ע"פ מגזין "פורבס" הכנסות שהגיעו לכ-250 מיליון דולר, בסוף שנת 2020 עם פרוץ משבר הקורונה.

כיום כשהיא בת 39, דרורי נחשבת לאחת מבין 100 "הנשים העשירות בארה"ב בזכות עצמן" של מגזין 'פורבס', כששוויה מוערך בכ-350 מיליון דולר.


 

היא מחזיקה כ-35 % מהמניות בחברה שייסדה, כשלפי המגזין הכלכלי השיקעו במיזם שלה לא פחות מ-24 משיקיעים, כשבין השמות המוכרים נמנים: שחקן ה-NFL ג'ארד גוף, הטניסאית סרינה וויליאמס, השף בובי פליי, השחקנית גווינת' פאלטרו וכוכבי הכדורסל: וקמבה ווקר, בלייק גריפין, וכרמלו אנתוני .
 


בנוסף, מציינים במגזין האמריקאי את המיליארדר הישראלי-אוסטרלי סטפן מנדל שהוביל סבב השקעה משמעותי שהביא את החברה לשווי של 1.1 מיליארד דולר, באמצעות הקרנות שלו: Lightspeed Venture Partners ו-Lone Pine Capital.
 


מאז, נגיף הקורונה והסגרים הממושכים הקפיצו את המכירות, מותג הפירות הקפואים התרחב למוצרים נוספים. כיום החברה משווקת אפילו לחמים, מרקים, תוספי חלבון וקערות דגנים קפואות, שיכולים להחזיק זמן רב בניגוד למזון טרי.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לקנות
    אברהם 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקני את בית"ר ירושלים בבקשה
    סגור
  • 2.
    פירות קפןאים זה חרא של דבר
    כעי 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק בארהב האמריקאים קונים כל זבל פירות שמוקפאים מאבדים את הטעם ואת החיוניות עדיף לדתות כל יום שייק מפירות וירקות טריים שקונים בסופר מאשר פירות אקזןטייפ שאין אלא בקפואים זו טםשות פשוט טפשות .השייק שאני ממליצה עליו שהרוסים טועניםנסמי ששןתה אותו לא רואה רופא בכלל זה סלרי גזר תפוח עץ ותפוז (רק בעונה( .ובכלל פירות כדאי לאכול רק בעונה שלהם
    סגור
  • 1.
    היא ישראלית? היא פנויה? (ל"ת)
    גבר אמיתי אלפא 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור