קריירה ולימודים

באשמת ביידן? ענקית הסופרמרקטים מפטרת מאות עובדים

וולמארט אישרה כי היא מפטרת כ-200 עובדים בתאגידים כחלק מתהליך ארגון מחדש, זאת על רקע תחזיות רווח נמוכות במיוחד בדו"ח הרבעון הקרוב והאינפלציה שמשתוללת ברצות הברית?
מערכת ice | 
וולמארט ודיסני נגד מתנגדי ביידן (צילום פייסבוק/וולמארט, ג'ו ביידן, pixabay)
וולמארט מקצצת בכוח האדם ושולחת כמאתיים עובדים הביתה, זאת על רקע התחזיות לרווחים נמוכים במיוחד של ענקית הקמעונאות בדוח הרבעון הקרוב, דבר שיביא אותה לארגון מחדש של הרשת.
"אנחנו מעדכנים את המבנה שלנו ומפתחים תפקידים נבחרים כדי לספק בהירות ולמצב טוב יותר את החברה לעתיד חזק", אמר דובר החברה בהצהרה ל-FOX Business. "במקביל, אנו משקיעים עוד בתחומים מרכזיים כמו מסחר אלקטרוני, טכנולוגיה, בריאות ואיכות חיים, שרשרת אספקה ​​ומכירות פרסום ויוצרים תפקידים חדשים כדי לתמוך במספר השירותים ההולך וגדל שלנו עבור הלקוחות, הספקים והקהילה העסקית שלנו".
 
מקור המכיר את המצב אמר ל-FOX Business שמספר הפיטורים עומד על כ-200 עובדי התאגיד. החדשות מגיעות קצת יותר משבוע לאחר שהחברה הורידה את תחזית הרווח שלה לרבעון השני ולשנה כולה, כאשר האינפלציה הגואה גובה את מחירה של ענקית הקמעונאות.
החברה הודיעה כי היא צופה שהרווח המתואם למניה ברבעון השני יירד לכ-8% או 9%, ויירד לטווח של 11% עד 13% לשנת הכספים 2023. וולמארט אמרה בהודעתה כי אינפלציית המזון הדו-ספרתית גבוהה מזו שהייתה בסוף הרבעון שעבר, וציינה כי "זה משפיע על יכולת הלקוחות להוציא על קטגוריות סחורה כלליות ודורש הוזלות נוספות כדי לעבור במלאי, במיוחד ביגוד ."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה