כסף וצרכנות

אחרי המינוי החדש והמכירה לאסוס: טרמינל X מחדשת את תשתית הענן

אתר האופנה הגדול בישראל שרק לפני כמה ימים הודיע על מכירת אחוזים ממנו בשווי מטורף לאסוס מודיע על שדרוג תשתיות הענן שלו לאור הביקוש הגדול והעליה במכירות 
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
TERMINAL X, אתר האופנה של קבוצת פוקס בחר בתשתית הענן של אורקל (OCI) כדי לתמוך בהתרחבות המהירה של פעילותו. האתר רכש לאחרונה שירותי דאטה בייס  MySQL בגרסת אנטרפרייז ועבר לתשתית הענן של אורקל OCI.
מאז תחילת משבר הקורונה TERMINAL X חוותה גידול הולך וגובר בשימוש בשירותי האתר, וכתוצאה מכך נדרשה להרחיב את פעילות האתר ולעמוד בדרישות חדשות סביב שרשרת האספקה וניהול מלאי, שיווק וקשרי לקוחות. על רקע דברים אלו, חיפשה החברה בחודשים האחרונים פלטפורמה חדשה שתסייע לעמוד בקצב הביקוש מצד המשתמשים החדשים שמצטרפים.
היום (רביעי) הודיעה TERMINAL X כי בחרה בענן של אורקל בשל הביצועים הגבוהים שהוא מספק, רמת האבטחה הגבוהה ואפשרויות הגידול שלו שמאפשרת לה גמישות מרבית ובעלות מיטבית.
עם המעבר לענן אורקל, מנהלי האתר מדווחים על ביצועים גבוהים בהתאם לרמת הביקוש, ובנוסף על חיסכון משמעותי בעלויות הענן לחודש. עד היום פעלה TERMINAL X על ענן גדול אחר. TERMINAL X  עברו לגרסת MySQL אנטרפרייז בענן אורקל בעזרת SPD hosting, שותף אורקל שמתמחה בעולמות אי-קומרס ומעניק שירותי תשתית ענן מלאים.
דנה אודי ארקל
"בתקופה בה מוגדרים מחדש הרגלי הצריכה והקניה שלנו, אתרי הסחר המקוון הפכו לאחד השירותים הצומחים ביותר", אמרה דנה אודי, מנהלת מכירות ענן, אורקל ישראל, "הענן של אורקל מספק פלטפורמה חזקה וגמישה והתומכת ביישומים הצורכים משאבים אינטנסיביים, ונותנת מענה לקמעונאים במציאות של צרכים עסקיים משתנים, תוך חיסכון משמעותי בעלויות.
שיקול נוסף שנלקח בחשבון, מעבר לחיסכון הכספי ואבטחת המידע, הוא העובדה שאורקל מקימה בארץ דאטה סנטר מקומי, שיספק ללקוחות ביצועים גבוהים וסביבת ענן שתאפשר לפתח ולהריץ עליה עומסי עבודה מורכבים באופן גמיש ומאובטח".
כזכור, לפני שבועיים הודיע החברה על מינוי לתפקיד חדש – משנה למנכ"ל. מי שקיבל את התפקיד הוא  אלון לוריא שמוביל כעת את תפעול האתר וחווית המשתמש, ניתוח מידע עסקי, פעילות השיווק והסחר ויהיה חבר הנהלה בכיר.
כמו כן, בתחילת השבוע היום השלים הראל ויזל מכירה של 8% ממניות טרמינל X לבעלים של אסוס - אחת מקמעונאיות האופנה באינטרנט הגדולות בעולם וזאת לפי שווי מדהים של 250 מיליון דולר שהם כ-812 מיליון שקל וזאת עוד לפני תהליך של פרייסינג שיהיה בהנפקה לציבור. הבעלים של אסוס הודיע עוד שירכוש מניות בהנפקה שמהוות עוד 2.1% מההון של החברה במחיר שיהוו 85% מהמחיר הסופי שיקבע בהנפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה